Un miros care te îmbie să-l guști de la „Arta Ceaiului”

artaceaiului

Anul trecut ți-am prezentat o descoperire, pe atunci nouă, acum deja familiară pentru mine - site-ul de eCommerce „Arta ceaiului”. Cumpărasem cafea cu diverse arome, vanilie, irish cream, ciocolată și eram foarte mulțumită și plăcut surprinsă de gustul inedit al acestora. Și mai încântată am fost de ceaiurile cu fructe, de ceaiul negru aromat cu plante și de ceaiul verde.


artaceaiului


artaceaiului


artaceaiului


artaceaiului

Am continuat să cumpăr și anul acesta de pe magazinul online „Arta ceaiului”. Pentru copila mea sunt o încântare ceaiurile cu gust de fructe, iar în ultima comandă, pe lângă „Tipsy Strawberries” (cu măr, stafide, pere, hibiscus, sfeclă roșie, boboci de trandafir, căpșuni, frunze de bambus) și „Wild Strawberries” (cu boabe de soc, petale de trandafir, stafide, mere, hibiscus, coacăze negre), reprezentanții magazinului au avut amabilitatea să-mi trimită încă trei alte sortimente de ceai pentru a le încerca. O explozie de arome ne-a cucerit pe toți trei, în fiecare dimineață ne luăm porția de bună-dispoziție fructată. Am primit „Pretty Woman” (cu rooibos, frunze de zmeur, boboci de trandafir, petale de bujori, margarete, căpșuni, zmeură), Pina Colada (cu hibiscus, bucăți de măr, fulgi de cocos, coajă de măceșe, stafide, bucăți de ananas caramelizate) și „Pomegranate” (cu ceai verde Sencha, rodie, lemon grass, flori de rodie), pe care le prepar atât dimineața, cât și în cursul zilei. Ziua, le adaug două-trei cuburi de gheață, obținând astfel băutura răcoritoare ideală în zilele toride.
Mai mult, mi-am refăcut și provizia de cafea, de data aceasta am optat pentru două sortimente fără arome, cafea de origine Colombia Supremo și cafea de origine Ethiopia Yirgacheffe, două pungi de 400 de grame. Am bifat căsuța cu cafea măcinată, deși există și posibilitatea să o primești boabe și să o râșnești când ai chef. De asemenea, există și la gramaje mai mici. Le prepar alternativ, sunt excelente, au corp tare și aromă puternică, exact tipurile pe care le ador.
Mulțumiri „Arta ceaiului” pentru produsele trimise, pentru ceaiurile cadou, pentru filtrele de ceai - 100 de bucăți cadou - și pentru substanțialul discount propus.
Pe site poți găsi și cărți de beletristică, gastronomie, carieră, biografii și portrete, dezvoltarea personală, precum și o bogată varietate de accesorii pentru ceai și cafea. 



O vară frumoasă! Răcorește-te!
Vezi și Te invit la un ceai! Accepți?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită