A 13-a zodie sau siropul fără brand


            
  
           Oamenii simt nevoia să vorbească, să scrie, să se simtă importanți, să li se valideze calitățile, să intre în dispute, să fie chiar agresivi în mimică și vorbe, uneori. Cu toate acestea, nimic nu se schimbă pentru că protestele n-au forță, mai ales din lipsă de adepți sau susținători. Conflictele se sting din cauza unor temeri nemărturisite sau superstițioase...  de a nu fi taxat de sistem, judecat de semeni, de rude, de bunul Dumnezeu sau chiar de tine însuți... Rămâi epuizat degeaba, nimic n-ai modificat! La avalanșa de informații din diverse și multiple surse, datele sunt asimilate parțial și uitate repede. Mai demult aveam mai des curiozitatea urmăririi firului unei știri (follow-up), acum de-abia îmi aduc aminte să mă uit la filmul x de la ora y, care-i bun, mi-a plăcut ce am văzut în trailer! :)... nici nu se mai pune problema unei continuități a evenimentelor pentru arhiva minții mele!
             În general, în zilele noastre, oamenii duc lipsă de metodă, tactică, un mod de a pune problema și nu din lipsă de argumente, ci pentru că nu mai au răbdare. Simplu. Nu din răutate îți deranjezi colaboratorul de la lucru pentru ceva, orice, ci pentru că tu vrei acel lucru atunci și neapărat. În toate domeniile primează vanitatea, succesul personal și mai rar (spre zero) contează reușita afacerii și bunul mers al unei cauze. Mereu cauți motivația personală, de regulă banul, în detrimentul spiritului de colegialitate și al profitului firmei. Întotdeauna primezi tu fără să ții cont de nevoile celuilalt... și-apoi te miri că-i sare țandăra sau nu ți-e prieten!
             Sunt și situații de viață în care oamenii cu argumente rezonabile pierd puncte, de fapt aici, pe ale noastre plaiuri, aceste situații sunt predominante. Sunt acele situații care fac un simplu sirop să se vândă mai bine decât un brand autentic, fiindcă se dă ieftin. 
Sau, văzând din alt unghi, sunt momentele de intensitate mică ce vin însă la momentul potrivit, lovesc slab, dar cu impact. Depinde de viteza pe care o are obiectul, chiar dacă e ușor poate sparge un corp mai greu... ceva de prin fizică, nu stau să răvășesc noțiunile astea prea mult acum. Lenea e un punct în minus la mine...

Însă, eu sunt o optimistă, precum mă știi, n-am scos în evidență partea cu finalitate negativă... Prefer să visez cât de des pot, să explic de câte ori e necesar, să aștept, să dau detalii, să scriu fraze lungi formate din propoziții separate de puncte de suspensie. Mă centrez pe idei și mai puțin pe forma în care le redau, mă concentrez pe logica unui concept, pe originalitatea lui. Un gând se schimbă în funcție de stare, de trăire, iar acestea variază în funcție de emoția simțită.
Îmi place să scriu despre mine, dar am ales ca acest blog să nu fie nici orarul meu zilnic, nici lista de cumpărături. Ceea ce înseamnă că nu voi scrie despre a 13-a zodie...

                       Bună dimineața!

Toate fotografiile sunt din surse web.

Comentarii

  1. Ce frumos ai spus! Buna dimineata! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate, dar vreau să cred că cel care scrie, și știe să facă asta, să nu se vândă. Nici scump, nici ieftin. Scrisul este un dar, puterea de a scrie e poate al.. Nu știu, al șaptelea simț dacă vrei. Cum să îți vinzi sentimentele? Nu mai bine le dăruiești?.. Celor care merită. Și știu să citească.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideal este să scrii despre ceea ce concordă cu ideile tale, în ceea ce crezi. M-am ferit de partizanate dezagreabile în măsura în care s-a putut la momentul respectiv... Eu cred că trebuie să știi să alegi când să scrii și știu că există zile bune și zile neinspirate. Te asigur însă că nu fac nimic neprincipial, cel puțin asta intenționez, Doamne ajută! Un sfârșit de săptămână frumos, dragă prietenă!

      Ștergere
  3. Dacã la sfârșitul unei zile sunt mulțumită de mine, acea zi a fost una bună. Dacã sentimentul e altul, știu sigur că mâine trebuie să fac ceva mai mult. De ce? Pentru că astfel pot schimba lucrurile în mai bine atât pentru mine cât și pentru ceilalți care conteazã. Aceștia vor înțelege de ce am ales sã fac ceva anume sau nu. Doar aceștia contează, întrucât ceilalți oricum nu au ochi pentru a privi în profunzime și urechi pentru a auzi care este adevãrul pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o părere pertinentă pe un bilanț zilnic și personal. Mi se pare ok alegerea ta, mi se pare normal modul tău de a acționa - cunoaștere de sine, schimbarea părților negative etc.. Un amănunt am însă, cu voia ta... Vei fi surprinsă când vei constata cât de mulți oameni te cunosc sau te privesc în profunzime în diferite momente ale vieții! Nu subestima omul sau situația! De multe ori, cel care pare că nu-i pe fază te-a salvat deja înainte ca prietenul tău "care contează" să apuce să întindă mâna. Weekend fain!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită