Te invit la un ceai! Accepți?

arta ceaiului

Descoperirea anului pentru mine și a mea familie a fost ceaiul. Am descoperit un MAGAZIN ONLINE care comercializează aceste delicate licori și nu numai. Am găsit acolo și băutura mea preferată, cafeaua, îmbogățită cu diverse arome - vanilie, irish cream, caramel, amaretto, ciocolată. Mi-am comandat și un set ceainic cu ceașcă, urmează să îmi iau un infuzor și câteva cutii metalice pentru ceai și cafea. N-am fost chiar egoistă, am oferit și în dar, urmează să mai ofer, parcă nu-mi vine să țin doar pentru mine acest gust magic. Iată o parte din produsele cumpărate până cum, le-am fotografiat repede înainte de a începe să le prepar. E de prisos să îți mai spun că ți le recomand cu căldură pe toate. Aromele lor se răspândesc în toată casa, este un miros pe care ai vrea să-l guști. Cel puțin, cele cu căpșuni fac deliciul Anitei. Pentru o cură de detoxifiere poți apela cu încredere la ceaiul detox. Iar, dacă nu consumi cafea, poți încerca ceaiul verde sau ceaiul negru, care conțin antioxidanți esențiali. Enjoy!

arta ceaiului




artaceaiului



artaceaiului



artaceaiului

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită