Aproape de oameni cu credință

Credința face miracole. Crede în tine, în oameni, în Dumnezeu și o mână ți se va întinde. Ajutorul vine întotdeauna atunci când nu îți pierzi speranța. Îți mulțumesc că vizitezi acest blog. Să îmi spui cum a fost această perioadă pentru tine. Eu am privit-o cu optimism, urmat de o ușoară disperare. Mi-a luat ceva timp să mă regăsesc. Nu mă pierdusem. Eram printre oameni cu aceleași temeri, aceleași dorințe de bine, de albastru senin, de ziuă luminoasă. Eram între ei, luptam alături. M-au atins cu căldura lor, cu speranța din privire, cu unele glume care înseninau atmosfera potrivnică dat fiind perioada dură traversată. 
Artiștii pe care-i vedeam, toată omenirea, o solidaritate fără precedent. Și ce eram eu, cine eram? Eram și sunt și eu o parte importantă, un om între oameni, un om cu privirea căutând infinitul sufletului, căutând resurse. Eram și sunt importantă pentru familie, pentru prietenii noi și pentru cei cunoscuți anterior, eram și sunt o bucată din inima lor, după cum și ei sunt dintr-a mea. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită