Noul An 2020 🥂🍾🎂🎈🎊🎉

Femlora

Îmi propusesem să citesc în noaptea de Revelion, după masă, șampanie și urările de rigoare, dar nu am stare. Am filmat vreo două clipuri cu mine spunând "La mulți ani", m-am amuzat teribil, în unul părea ca-mi caut cuvintele și mi le găseam cu greu, de parcă aș fi fost băută bine, iar în celălalt apăream ca și când aș fi citit ceva scris dinainte. Evident, nu le-am mai postat pe Facebook, dar le-am vizionat de câteva ori într-o criză de râs de care de-abia am scăpat 😄😄
Acestea fiind zise, sper că și tu ai avut o noapte punctată cu voie bună, multe cupe de vin, șampanie sau halbe, mă rog, ce ai decis tu să bei... Sper că ai mâncat tort și prăjituri, fripturică și sărmăluțe, salată boeuf sau... (nu, nu sunt beată, nici infantilă, ci doar puțin realistă... ce face omul de Revelion?... mănâncă, bea, dansează...)
În fine, serios acum, mi-aș dori să fii bine, să ai de toate, să ai sănătate și iubire. În 2020 să ai succes pe măsura minții tale și muncii depuse, să nu duci niciodată lipsa banilor, mai precis a chestiilor pe care le poți plăti cu bani, să nu suferi în dragoste, să nu fii trădat, să ai prieteni în toate circumstanțele, alături mereu, oricând îi chemi și să știi să fii și tu prieten pentru ei. Să știi că ai mereu pe cineva, acolo, într-un loc anume, care te înțelege în loc să te judece.
Să-l ai pe Dumnezeu sprijin ori de câte ori ai nevoie.
La mulți ani! 🥂🍾🎂🎈🎊🎉
Petrecere frumoasă în continuare 🧚‍♀️🧚‍♂️
A, și sper să fie un an mai bun pentru Leu, să câștig și eu mai mult din toate punctele de vedere, că mi s-a luat de firimituri, jur! (definitiv, gura... mea adevăr grăiește 😄😄😄) 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită