Mulțumiri Blogal Initiative! U rock!

kinder


actimel

Mai este puțin și intrăm în luna cadourilor. Vine decembrie, de-abia aștept să văd un zâmbet pe chipul celor dragi când vor primi darurile de la mine! De-abia le-aștept și eu pe ale mele, mereu mi-au plăcut micile (sau marile) surprize (plăcute).

La Blogal Initiative, însă, îți poți face câte un mic cadou oricând. Eu am achiziționat deja, cu punctele câștigate până acum, câteva mici cadouri pentru fiica mea. Prima oară am câștigat licitația pentru un kit Kinder - 50 de ani (agendă, un set de sticky notes și un stick). Zilele trecute am obținut două perechi de șosete Actimel
Doresc să le mulțumesc pentru aceste detalii frumoase, pentru inițiativa de a organiza aceste licitații și pentru promptitudinea cu care ajung, de fiecare dată, aceste premii în posesia mea (chiar a doua zi ajunge curierul). 
Sărbători fericite, dragilor! La cât mai multe premii și cadouri pentru toți cei ce se implică în campaniile organizate de platforma voastră!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită