Frumusețea lucrurilor simple

retetedelabunica
Pentru că se apropie Crăciunul și, cu siguranță, voi primi câteva vizite, m-am gândit să le aduc un zâmbet oaspeților mei cu un citat plin de înțelepciune. De cum am văzut „Borcanul cu înțelepciune pentru musafiri”, mi-am spus că este o idee minunată și inedită. Bineînțeles, că, fiind foarte curioși, mai întâi am extras și noi câteva mini-suluri, prinse frumos cu fundă colorată... Precizez că am găsit câteva care se referă și la gazdă, așadar, știam eu ce știam... Nu mi-am stricat bucuria citindu-le pe toate, am zis să mai las și pentru alte ocazii. Iată ce am extras prima oară:
„Fii darnic cu musafirul, că și Dumnezeu va fi darnic cu tine.”
Un altul spune așa:
„Când există loc în inimă, există și în casă.”
Apoi:
„Bunele maniere sunt o modalitate de...
dar, nu vreau să-ți stric interesul și surpriza!

Când voi așeza masa pentru Crăciun de anul acesta, voi pune în mijloc acest borcan cu vorbe înțelepte. Este că și voi v-ați gândit la prăjiturele cu răvaș? Nu-i așa că „fericirea este capacitatea de a te lăsa copleșit de frumusețea lucrurilor simple”?
„Musafirii, citind conținutul unuia dintre bilețelele rulate și legate, se vor îndulci spiritual din aceeași hrană, dar fiecare îi va simți gustul diferit, cu papilele minții și sufletului său.”

„Borcanul cu înțelepciune pentru musafiri” este disponibil pe site-ul Rețete de la bunica. Ia-l pentru tine sau oferă-l celor dragi, cu toată dragostea. Vin Sărbătorile de Crăciun, e prilejul potrivit.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită