Aduc natura mai aproape!

sirop

Nu pot să spun că este ceva din sezonul rece care să-mi placă. Nici frigul, nici zăpada, niciun sport de iarnă, nici gripele specifice... Nu-mi plac acum și nu mi-au plăcut nicicând. 
Nici n-am intrat bine în iarnă că fiică-mea a și luat un virus pe care, generoasă, l-a împrăștiat prin toată casa. Mi l-a dat mai întâi mie și apoi lui Ovi. 
Și, ca să nu ne îndopăm de medicamente și diverse siropuri cu compoziții îndoielnice, am apelat la siropuri naturale. Ți-am mai spus despre ele, le iau de pe site-ul Rețete de la bunica.
Vara le diluez cu apă și gheață și obțin o băutură răcoritoare și energizantă. Acum, le folosesc ca atare, câte o lingură, din când în când, drept calmante pentru tuse. Iată ce am luat la ultima comandă! (N-a lipsit, desigur, preferata familiei, dulceața de cireșe dulci!)







Să ai o zi minunată! Stai la căldură!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită