Cum se răsfață femeile...

DiAmanti


N-am rezistat tentației de a mă lăuda cu un accesoriu pe care majoritatea femeilor îl consideră indispensabil. Și spun „majoritatea” pentru că, uneori, ținutele pe care le purtăm nu impun purtarea ei. Ai ghicit, desigur, că mă refer la geanta din imagine. Iar culoarea mov, pe lângă faptul că este opțiunea designerilor din acest an și următorul, a fost culoarea mea preferată dintotdeauna. Ce-aș mai putea adăuga? O imagine face cât o mie de cuvinte! Și o geantă de calitate nu se dă pe o mie de genți de duzină...
Materialul noii mele genți este pielea naturală, iar prețul consider că a fost rezonabil, mai ales că am obținut și o reducere frumoasă pentru care le mulțumesc celor de la DiAmanti.


Femlora DiAmanti

DiAmanti

Mai mult, în colet, alături de geantă am primit și un card de fidelitate prin care voi beneficia de reduceri la achizițiile viitoare. Au bănuit ei bine că voi fi atât de mulțumită încât voi reveni pentru un nou produs... Geanta a venit într-un sac alb cu logo-ul DiAmanti și cu un certificat de garanție. Ea poate fi purtată și pe umăr, are o curelușă pentru acest scop.


DiAmanti Femlora

DiAmanti

De peste 5 ani DiAmanti aduce în România spiritul proaspăt al modei italienești. Produse în Italia, din piele naturală de cea mai bună calitate, gențile DiAmanti sunt mereu în pas cu moda. Și chiar de unde să-ți alegi preferata sau preferatele: sunt peste 1000 de modele de genți din piele naturală Made in Italy.
Colecțiile sunt caracterizate de o mare varietate și reunesc poșete de umăr, genți de mână, genți office, plicuri, serviete, rucsacuri, portofele, genți de voiaj pentru femei. Pentru bărbați, găsiți cele mai elegante serviete, genți de umăr, borsete și genți de voiaj. Toate realizate exclusiv din piele naturală.

Mi-a plăcut replica unui tip care vindea genți din piele naturală undeva, într-un magazin de pe litoral. Cineva a întrebat, cât eu admiram curioasă produsele, dacă ele sunt din piele naturală. El a răspuns tot cu o întrebare: „Mai cunoașteți și o altfel de piele?” Ei bine, se pare că nu. Aceasta este calitatea. 
DA! Mereu acolo, mereu pentru ceea ce cauți, întotdeauna pentru a te pune în valoare!

DiAmanti

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită