AMBER - Pentru tine nimic nu este „prea” bun, tu meriți tot ce e mai bun!

amber

Ce înseamnă pentru tine un somn liniștit? Adormi cu muzica în surdină? Ai nevoie de o lumină specială sau de întuneric total? Când sună alarma, dimineața, te trezești odihnit? Schimbă calitatea somnului salteaua pe care dormi? Obișnuiești să citești în așteptarea lui Moș Ene? Sau, pur și simplu, contrar tuturor recomandărilor, ai un televizor în dormitor și te captează vreun film?
Eu am trecut prin toate aceste etape. De aici mi-a venit ideea să te întreb și pe tine. Dintre toate, a rămas cartea. Chiar dacă pic de somn, tot apuc să citesc câteva rânduri. Când literele negre se înroșesc sau se albăstresc, e semn că trebuie să-mi scot ochelarii. Știu atunci că mă va lua somnul în câteva minute. Cartea și... salteaua, care e musai să fie confortabilă. 
Când am citit despre salteaua cu chihlimbar, Amber Mattress, mi-am amintit de o întâmplare din clasa a II-a. Tocmai ne mutasem din cartier, iar părinții mi-au schimbat și școala. De 8 Martie am vrut s-o impresionez pe noua învățătoare, oferindu-i un dar deosebit. Observasem la mama o broșă cu o mare piatră din chihlimbar și m-am gândit să o iau pe aceea să i-o dau cadou frumoasei dăscălițe. Habar nu aveam ce înseamnă valoarea unei pietre semiprețioase, cât de scump este aurul și chestii de genul... Cert e că i-am dat-o, a fost plăcut surprinsă. Nu știu dacă mama ar fi observat atât de repede, dacă n-ar fi sunat doamna (se spunea „tovarășa” pe atunci) să-i mulțumească. Uiii, și să te ții! Mama cred că a trăit unul dintre cele mai penibile momente în care am pus-o de-a lungul vieții. A fost nevoită să-i spună că, de fapt, am luat broșa fără știrea ei. Îmi închipui că au trecut-o toate apele. Nu știu dacă a cerut-o înapoi propriu-zis, cred că demersul i-a fost ușurat de femeia care avea bun simț și a înapoiat „cadoul”. Dar, din greșeala aceasta nevinovată, eu am învățat să nu pun niciodată mâna pe ceva din casă sau pe ceva care nu îmi aparține. N-am mâncat bătaie. Mama nu m-a bătut decât o dată, în alte circumstanțe, când i-am răspuns obraznic, dar a dat. În rest, n-a mai fost nevoie.



Recent am aflat că în Antichitate se considera că chihlimbarul deține energii mistice și proprietăți terapeutice. Hipocrate, părintele medicinei, a lăsat în scrierile sale mărturii despre calitățile vindecătoare ale „ambrei galbene”. De la componentă a elixirelor nemuririi până la leac pentru aproape orice afecțiune, cum se crede în medicina populară, acesta i-a uimit întotdeauna pe oameni. Chihlimbarul nu are numai valoare de piatră semiprețioasă, ci și o influență benefică, unică asupra corpului uman. Ea restabilește procesele metabolice și activează funcțiile organismului, având acțiuni specifice în multe maladii. În medicina modernă, chihlimbarul este utilizat ca materie primă în producția de acid succinic, un excelent biostimulator antistres, cu proprietăți antioxidante și antiinflamatorii.
Ce este chihlimbarul? Este o rășină dură, provenită de la conifere. De-a lungul timpului, această substanță rășinoasă se solidifică, creând o piatră semiprețioasă organică. Câți dintre noi nu au întâlnit în pădure un clei maroniu și transparent la brazi, molizi și alte conifere? Aceea este rășina, care trebuie să parcurgă un milion de ani până ajunge chihlimbar. Există piese cu vechime de 120 milioane de ani!!! Mulți numesc piatra, datorită transparenței sale în cromatică solară, „lacrima soarelui”.
O saltea cu 100% pulbere de chihlimbar, provenit din zona baltică, creează AMBER. Producția de astfel de saltele este unică la nivel mondial și se realizează exclusiv în Bulgaria. 


amber



amber chihlimbar


amber chihlimbar

Amber este o saltea cu două fețe, realizată după o tehnologie hibridă. Este prima saltea din lume din chihlimbar AmberFoam, marcă înregistrată și brevetată, cu efect de masaj, cu 7 zone de confort, spumă cu memorie de calitate avansată și sistem ortopedic Pocket Spring. Ai 100 de zile în confortul casei tale pentru a testa dacă Amber ți se potrivește, cu garanția returnării banilor, dacă salteaua nu este pe placul tău. Sari pe ea, dansează, fă dragoste, dormi, tolănește-te și la finalul evaluării decizi dacă o vrei pentru totdeauna. 
Cea mai importantă calitate a unei saltele este să-ți ofere relaxare și un somn odihnitor. Amber ajută la refacerea organismului în timpul somnului, diminuează stresul și reface musculatura. Tehnologia specială aduce valențele terapeutice ale chihlimbarului în dormitorul tău. Mergem atât de greu către lumea viselor, tragem de noi să stăm de veghe cât se poate de mult și să facem atâtea activități într-o zi, dar n-am putea continua existența fără somn. Este esențial ca somnul să fie liniștitor pentru că astfel se recreează resursele noastre de energie și maladiile nu ne afectează sau, odată instalate, se vindecă mai repede.
De ce să alegi Amber Mattress? Pentru că ții la tine și la confortul tău. Pentru că pentru tine nimic nu e „prea” bun, ci meriți tot ce e mai bun. Pentru relaxare, destindere și maximum de confort. Pentru că, fiind într-o formă excelentă, vei oferi ce ai tu mai bun. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Nucet - ulițele vacanțelor