Cu bicicleta electrică-n plimbare am sănătate și vigoare!

evomag

„Mișcarea poate, prin efectul său, să înlocuiască orice leac, dar toate leacurile lumii la un loc nu pot înlocui efectul mișcării.” (Torquato Tasso)

Ador progresele pe care le face tehnologia și multiplele opțiuni pe care ți le oferă acum piața, indiferent de profil. Unde nu am ajuns cu gândul acum câteva zeci de ani, au ajuns alții acum, dar nu numai cu gândul, ci și cu fapta. Și noi nu avem decât să ne bucurăm de rezultate. Plaja largă de oferte de vehicule electrice pusă la dispoziție de evoMAG.ro, în modele și culori variate, mă pune puțin în încurcătură atunci când este vorba să aleg. Au apărut biciclete electrice, cu asistare la pedalare, care fac plimbarea mult mai relaxantă. Smart Electric Drive este o nouă tehnologie, ce amplifică puterea aplicată prin pedalat, astfel că nu este necesar un efort prea mare pentru a pleca de pe loc. Unele biciclete electrice au un sistem de asistare „PAS” prin care se asigură o putere de 1:1 din pedalat. Sunt foarte ușor de transportat și nu cântăresc mult. Există modele cărora le poți plia cadrul și coarnele pentru a fi transportate mai ușor în mână și pentru a încăpea în portbagajul mașinii sau în mijloacele de transport, fără a-i încurca pe ceilalți călători. Cadrul este, de obicei, foarte rezistent, aceste vehicule sunt confortabile, perfecte pentru aglomerația urbană. Am văzut câteva modele care mă interesează, ele pot atinge 25 km/h, acumulatorul se încarcă în trei ore și este blocabil cu cheia, au ieșire USB încorporată pentru încărcarea telefonului mobil. Altele au frână pe spate cu recuperarea puterii, iar încărcarea automată a acumulatorului este un atu, prelungindu-se astfel autonomia. Pentru o securitate sporită, la unele tipuri de biciclete electrice roata din spate se poate bloca la cheie, astfel că o poți lăsa lejer la umbră până îți faci cumpărăturile.



evomag




evomag

Cât de departe sunt aceste timpuri ultramoderne de copilăria mea, acea perioadă când am început să merg pe bicicletă! Bunicul meu mi-a cumpărat una și tot el m-a învățat să merg, mai întâi prin explicații gen „ține ghidonul drept”, „uită-te- față”, „ține-l cu ambele mâini”, „ambele picioare pe pedale”, „nu claxona tot timpul”, „pune picioarele jos dacă sare lanțul”, „nu băga picioarele între spițe”! Apoi a urmat alergatul în spatele meu, cu mâna pe șa, până m-am avântat singură. Probabil că am și căzut de multe ori, nu mai îmi aduc aminte, dar mă bucur că am învățat să merg. Odată, mergând prin sat pe bicicletă, am trecut pe lângă bunicul meu și l-am salutat ca și când aș fi fost o străină care trece grabnic pe lângă el: „Bună ziua, nea Nichita!”, iar el s-a grăbit să mă salute, fără să mă recunoască. De-abia când m-am oprit din mers, pufnind de râs, și-a dat seama că eu sunt și s-a amuzat copios, ba chiar a povestit multă vreme despre asta cunoscuților. Amintirile acestea le port mereu cu mine, ele, ca și mersul pe bicicletă nu se uită niciodată.

Acum trendul este dat de vehiculele electrice. Orașele sunt pline deja de trotinete electrice, hoverboard-uri, monocicluri electrice, skateboard-uri electrice și biciclete electrice. Sunt alternativa perfectă la automobil, cu ajutorul lor poți economisi și timp, și bani. Ai avantajul că pot fi manevrate cu ușurință, sunt silențioase, necesită mai puțini bani pentru întreținere decât o mașină și sunt mult mai sigure decât alte vehicule mai rapide. Plus că, poți pierde în greutate într-un mod plăcut, făcând mișcare în aer liber. Fiica mea, Anita, a vrut inițial un hoverboard, dar a încercat unul și nu prea avea echilibru pe el. Așa că, e tentată acum de o trotinetă electrică, cum s-au prezentat și în showroom-ul evoMAG din 16 iunie (detalii).


evomag


E plăcut să participi la evenimente care implică deplasarea cu vehicule pe două roți sau alte vehicule electrice, prietenoase cu mediul înconjurător. Socializarea este facilă, respiri aer proaspăt, profiți de tot ce natura îți pune la dispoziție cu generozitate. Plus că sportul îți dă o stare pozitivă, vigoare și sănătate. Lasă-te inspirat de produsele prezente pe evoMAG.ro, atât de ofertante!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită