Articole autentice, calitate și ofertă fără rival!

brandcircus

A venit vara cu fericirea simplă dată de razele soarelui, trilurile păsărelelor, natura verde și înflorită, valurile mării (pentru cei care au ajuns deja acolo să se bucure de apă...) și toate avantajele pe care le aduce cu ea. Între piesele de teatru la care am fost spectatoare (împreună cu Anita), lectură (mai rar în acestă săptămână), scris și ce am mai reușit să fac prin casă (nu prea mult, recunosc, am mâncat cu toții ce se prepară mai repede...), mi-am făcut timp să răsfoiesc și ofertele online de haine, ceai, cafea, cărți, jucării. Pentru că e atât de cald afară nu prea îți arde de hoinărit prin magazine, iar, pe la noi, multe nici nu au aer condiționat și e realmente sufocant să stai să-ți alegi un braț de haine, să le probezi și apoi să decizi ce rămâne, după cum îți vin, după promoții (dacă sunt), după buget...
Așadar, m-am trezit iar răsfoind oferta Brandcircus, am mai menționat magazinul acesta online, cu haine outlet 100% originale, deja am devenit un fel de client fidel. Mai ales că peste anumite sume, dacă obișnuiești să cumperi cu o anume frecvență, am văzut că mi se trimit și cadouri, un discount, o brățară, un colier, o pereche de cercei... pentru care doresc să mulțumesc frumos, chiar au fost pe gustul meu. Dacă decizi să intri și să studiezi oferta, vei avea o plăcută surpriză când vei vedea prețurile noilor colecții și ale produselor aflate la promoție. Vei găsi pe site produse autentice ale unor brand-uri renumite, Zara, Stradivarius, Only, Zara Kids, Mango, Bershka, Pimkie, Jack and Jones, Tom Tailor, Pull & Bear, Benetton, Mohito, Reserved, Glamorous, Rimmel, Sislay, Street One, Vero Moda, Tally Weijl, Triangle, Zero.
Din canapeaua mea comodă, cu laptop-ul pe genunchi, din contul meu deschis pe site-ul Brandcircus am pus în coș haine pentru vară pentru toată familia și o pereche de adidas Pull & Bear dark glass pentru Ovi. I-am luat Anitei câteva articole de îmbrăcăminte, dar cele mai multe au fost pentru mine, subțiri, pentru anotimpul actual, deoarece nu-mi schimb doar gusturile de la an la an, am început să-mi schimb și dimensiunea, de data aceasta port cu o măsură mai puțin. 😊
Coletul a venit rapid, cu o surpriză (o brățară Mango cadou) și cu un discount de 10%. Am început deja să port pantalonii de vară, iar Ovidiu nu mai lasă din picioare pantofii sport, de aceea nici n-am apucat să-i fotografiez. Vreau să-ți și arăt ce am cumpărat, cine știe poate te lași inspirat/ă... 


brandcircus



brandcircus



brandcircus



brandcircus



brandcircus



brandcircus



haine


brandcircus


haine


O vară frumoasă! 💗

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită