"I Don't Need A Reason I Need A Road!"

maraton

Am motive foarte clare pentru care merg la sală. Principalul este că nu mi-a plăcut cum arăt. Nu pot să zic chiar că mă lupt cu kilogramele că nu e nicio luptă, ba, dimpotrivă, începusem să ne înțelegem bine. Eu le acceptam, ele îmi tot aduceau prietene bune, care rămâneau mai mult decât era necesar. Așa că, într-o după-amiază însorită, mi-am luat inima în dinți și am pășit în locul în care știam că există cineva care le va pofti afară. No kidding... Singură nu prea aveam curaj să le fac vânt, sunt o fată educată. Am făcut abonamentul pe loc, deși urmau câteva zile în care locația nu era deschisă fiindcă erau zile de sărbătoare. Am zis să fiu sigură că voi merge, dacă amân și nu-mi iau abonament imediat, cine știe ce „ar mai fi intervenit”. Și așa au început orele de antrenament. E ceva timp deja de când am încă două prietene bune: banda și bicicleta eliptică. Plus că am reînnodat amiciția cu stepper-ul de acasă. Sănătatea și silueta mea merită orice, chestia cu faptul că „e la modă” ar fi fost prea puțin pentru o astfel de determinare. Întotdeauna mi-am zis că e nevoie de o motivație mai puternică. Și mi-am dat seama cât de bine e să ai un stil de viață sănătos, să nu gâfâi când urci treptele sau după 10 metri de alergare. Pe lângă mersul la sală, dieta contribuie și ea la un mod de hrănire cât mai aproape de natură și nu-ți spun cât de fresh mă simt și câtă energie pozitivă am! 
Și, în cunoștință de cauză, te invit și pe tine la o competiție de alergare de șosea, ce va avea loc la Brașov. Traseul include cele mai importante străzi din Brașov și ajunge până în Poiană. Mai ai încă timp, până pe 15 mai, să te înscrii la probele care crezi că te reprezintă.
Maratonul Internațional Brașov powered by Telekom Sport, desfășurat pe 19 și 20 mai și aflat la a patra ediție, va grupa la start peste 3000 de pasionați de sport și de mișcare, români și străini (din peste 30 de țări), cursele având doar limită minimă de vârstă, de 6 ani. Maratonul Internațional Brașov, cu start și finiș Piața Sfatului, este un eveniment de anvergură, plin de spectacol și surprize, organizat la standarde înalte de profesionalism de către cel mai important for internațional în domeniu, AIMS. 
Primii clasați la feminin, masculin și în funcție de categorie vor primi premii în bani, produse și servicii, diplome, cupe. Toți participanții vor primi un kit generos de concurs și o medalie specială. Competiția are probe ce satisfac orice nivel de pregătire: maraton (42 km), semimaraton (21 km), cursă (10,7 km), cursă populară, caritabilă, necompetițională și necronometrată (5,7 km), team run (4 x 10,7), cursa de 2,5 km, necompetițională și necronometrată, cursa copiilor între 6 și 14 ani și crosul universitar de 2,5 km.
Evenimentul susține cauza umanitară a brașoveanului Robert Cadar, inginer, blogger și fotograf și alergător montan, diagnosticat cu o formă rară de cancer, care, prin implicarea sa în numeroase proiecte și cauze sociale, a devenit imaginea performanței sportive și a altruismului.
Pentru multe alte detalii și informații puteți accesa pagina Facebook a competiției. Succes ție!

maraton

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită