Am primit cadou o pană...


Cadoul meu...
Scriu copleșită de emoție. Nu știu dacă ție ți se va părea un motiv suficient încât să genereze o emoție puternică, însă mie da. Am primit cadou o pană. De la o cioară. O pasăre și-a smuls o pană din corp pentru a mi-o lăsa pe pervazul ferestrei, în semn de mulțumire pentru pâinea pe care o las aproape zilnic la fereastră. Cât poate fi de frumos! Mi-a lăsat o pană, așezată pe pervazul îngust, perfect paralel cu geamul. Cred că a și stat undeva să urmărească dacă o iau. Știți că aceste păsări sunt extrem de inteligente și eu știam, dar nu bănuiam că pot fi atât de deștepte. Cât de bucuroasă am fost de acest dar pentru care nu pot să-i mulțumesc decât fiind mai atentă, nu cumva să sar o zi, să am grijă să nu rămână noua mea prietenă flămândă. Draga mea nouă prietenă, voi păstra cadoul tău, mai mult le voi spune tuturor prietenilor mei despre micul meu moment de fericire. Mulțumesc...
M-am gândit un moment dacă ar trebui să strig în gura mare bucuria dată acest episod plăcut, m-am gândit să fie un fel de pact între mine și misterioasa viețuitoare, dar, pe de altă parte și voi sunteți prietenii mei, iar cu prietenii vorbești despre orice. M-am gândit să vă las cu un zâmbet de noapte bună, eu sigur voi continua să zâmbesc! Se mai întâmplă și lucruri frumoase, nu-i așa?
Am găsit și un videoclip cu experimente din care rezultă cât de inteligente aceste păsări!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită