Sunt genul care protejează tot ce iubește...

exitro

Nici nu mai știu de câte ori m-am bucurat că am avut ideea de a proteja telefonul cu husă specială și cu folie de protecție... Cam de câte ori mi-a scăpat din mână. Sau de câte ori mi-a căzut de pe noptiera unde stătea la încărcat, din cauza firului prea scurt. Câte telefoane pe care le-am avut n-au sfârșit cu ecranul spart, ba le loveam de ușa liftului, ba le țineam între cap și umăr și îmi scăpau pe gresie, ba mă înfuriam după o convorbire și-l trânteam, pur și simplu. Bietele, dragele mele telefoane, fiecare cu povestea lor, toate mi-au ținut companie!
Nu mi-a părut niciun moment rău de investiția în accesorii de protecție pentru noul meu IPhone S6, făcută pe site-ul https://exit.ro/. Îmi plac gadget-urile performante, deși trebuie să recunosc că să fiu mereu in trend e ușor costisitor și, la firea mea, consideram că nici n-ar merita, le-aș deteriora prea repede, n-aș avea grijă de ele, pe scurt, s-ar alege praful sau... cioburile. Am ezitat până să-mi cumpăr un telefon bun, dar între timp am învățat să-mi gestionez emoțiile și să nu mai fiu atât de impulsivă. Acum prefer să am un telefon bun pe care să nu fiu nevoită să îl schimb foarte des. Așa că, recunosc, am început să investesc în astfel de mecanisme care mă apropie de familie, de prieteni, de colaboratori și îmi facilitează accesul la informație prin site-uri, publicații online, dicționare. Plus că tot de pe telefon mă conectez la rețelele sociale, unde am mereu dialog cu prietenii și colegii de breaslă. Mai mult, prin el navighez pe site-urile de shopping online, de unde pot alege liniștită, în pauza vreunui film, produsele care mă interesează. Nu mai spun cât de utilă îmi este camera foto și video a acestuia pentru a surprinde momente plăcute din viața mea, flori, parfumuri, insecte, cățeluși și pisicuțe pe care le întâlnesc în plimbările mele, produse pe care le cumpăr sau pe care le primesc. 


husatelefon




exit

În mod clar, am nevoie de protecție pentru smartphone-ul meu pentru a fi sigură că nu se deteriorează și pentru a avea certitudinea că va rămâne funcțional pentru cât mai mult timp. A avea o husă de calitate și o sticlă de protecție este similar cu a actualiza sistemul de operare și a instala soft-uri care vor feri telefonul de viruși și alte atacuri informatice. De aceea, îi dau smartphone-ului meu ce este mai bun și pentru interior și pentru exterior. Pentru „exterior” am găsit variante bune pe exit.ro, culori frumoase, nuanțe plăcute, tonuri calde, care nu se demodează și care se asortează cu telefonul. Am optat pentru o husă cameleon ultra-slim, din policarbonat premium care nu numai că îmi protejează, dar îmi și înfrumusețează telefonul. Este fină, astfel că IPhone 6S-ul meu își păstrează suplețea, este confortabilă și plăcută la atingere, se instalează sau dezinstalează cu ușurință. Dar ce mi-o face și mai dragă este felul în care își schimbă culoarea în funcție de luminozitate și de culorile din jur. Chiar consider că device-ul meu arată mai bine cu această husă elegantă decât fără. Sincer, chiar mi-a plăcut selecția de produse propusă de exit.ro, atenția la detalii și calitatea articolelor puse în vânzare. De aceea am ales protecția ideală pentru telefonul meu. 


exit


E târziu în noapte, trebuie să mă odihnesc, mâine e o nouă zi perspective noi, planuri de realizat, visuri de plăsmuit și, de ce nu, de împlinit. Așa că, îmi voi da și eu un exit, cu permisiunea ta. Noapte frumoasă să ai!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită