Mulțumesc Blogal Initiative...

blogalinitiative

De ceva vreme am acceptat provocările lansate de Blogal Initiative pentru diverse campanii, iar implicarea mea nu a rămas nerăsplătită. Mi-a produs o reală plăcere să primesc premiul de 50 de euro obținut în urma articolului „Anii mei tineri au sunat a cântec...”. Campania a fost propusă de De-a Arhitectura, care ne invita să refacem orașul în care locuim, transformându-l după propria noastră imaginație. Am scris despre activitățile mele preferate în copilărie și adolescență și despre felul în care mi-ar fi plăcut să arate orașul meu atunci din punct de vedere al arhitecturii (recreative, mai ales). Bănuții au intrat în cont foarte repede, sunt încă acolo până decid ce să cumpăr, ceva pentru mine sau un dar pentru cineva drag. 
blogal

Dar, surprizele frumoase nu s-au terminat, Blogal oferă puncte celor înscriși în Campionatul Național de Blogging (pentru postări pe blog, pentru campanii la care primești premiu) cu care fiecare blogger poate licita pentru produse din Giftshop, iar eu am avut șansa de a câștiga la o licitație un kit de la Banca Transilvania, compus din baterie externă, agendă și pix, foarte elegante și de bun gust. 
blogal


Tot cu puncte mi-am luat de la Giftshop două cărți despre fotbal pe care i le-am făcut cadou tatălui meu, el este pasionat de sport, mai ales de fotbal. I-am făcut o surpriză plăcută, are ce citi toată vara, am văzut că sunt destul de multe informații interesante în ele.

blogal


blogal


blogalinitiative

blogal

Recent, m-am implicat și într-o campanie socială propusă de Mână cu Mână, demers conceput pentru copiii din centre de plasament. Mi-a făcut plăcere să îmi văd și aici numele printre câștigători, iar premiul urmează să sosească (voi introduce o fotografie când îl am). În această campanie am câștigat un ceas Geneva White&Gold pentru articolul „Aș vrea să fiu un lup, căci trăiește în haită, care este ca o familie”


blogalinitiative


Pentru mine scrisul în sine este o plăcere, dar, când este dublată și de un premiu, satisfacția mea se mărește și mă determină să merg înainte, cum dealtfel cred că se întâmplă cu fiecare când vede rodul muncii sale. Sincer, mi-aș dori să am mereu dispoziție să particip la diverse campanii, inspirație și un program mai organizat. 
Mulțumesc Blogal Initiative pentru prilejul de a participa, pentru premiile din Giftshop, precum și pentru valoroasele premii câștigate prin intermediul platformei dumneavoastră.
Îți mulțumesc ție, dragul meu cititor, ești mereu aici și mă susții. Doamne ajută întotdeauna, tuturor!


blogal

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită