Sus, sus, tot mai sus! Privește-ți viitorul activ, nu din orășelul leneș!

deaarhitectura

Aș fi vrut să ai mai multe alei
În parcul anilor mei tineri.
Și pe trotuare iarna mai puțin polei,
Și mult mai multe cluburi în zilele de vineri,

Aș fi vrut și multă lumină 
Să îmi fac temele fără lampa de gaz,
Noapte de noapte aceeași rutină
Să mai fur, citind, o porție de extaz.

Mi-aș fi dorit o piscină de interior
La lecții să merg în timpul liber,
Mi-aș fi dorit un mare antrenor
De la el să învăț să fiu bun jaloner.

Lecții de volei aș fi vrut să iau
Să îmi dezvolt și spirit de echipă,
Nu să zică mama la cozi să stau
Pentru juma' de pui fără aripă.

Și un aeroport, ce bun ar mai fi fost!
Într-un ceas toți am fi fost la mare.
Acum pe cine să mai iau la rost,
Nu are niciun sens vreo zbuciumare!

Drumuri mai bune, bulevarde mari,
Spații de joacă sigure, frumoase,
În ele să se tot distreze copiii hoinari,
Cum ar fi fost s-avem clădiri armonioase?

Dar nu-i târziu nicicând să reușești,
Asociația De-a Arhitectura ți-a arătat prin „Urban Up!”
Tu, ca adolescent, cunoașterea-ți desăvârșești
În aspectul orașului vei decide cu cap.

Încă din aprilie 2017 a început
Să te învețe ce înseamnă a construi,
„Împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun” - un proiect bine conceput
Pe toți adolescenții dorește a-i instrui.

Te poți implica chiar și în acest an
În ateliere, prin scrisori inedite și în „Școala altfel”
Clubul De-a Arhitectura are un bun plan



Detalii mai găsești și aici http://www.de-a-arhitectura.ro/, dealtfel!

Cu acest articol am acceptat provocarea de a susține Urban Up!, un proiect inițiat de Asociația De-a Arhitectura, care le oferă elevilor de liceu o bună oportunitate de a-și cunoaște orașul. Proiectul a fost derulat în anul 2017, în cadrul programului Împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun”, Totodată, pot fi organizate ateliere și în 2018, fie în licee, în săptămâna „Școala altfel”, fie ca activități ale Clubului De-a Arhitectura. Detalii găsiți pe site-ul de-a-arhitectura.ro.


deaarhitectura

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită