Cine-i născut în ianuarie... „La mulți ani!”

answear

Dacă este ianuarie, este luna cu ziua de naștere a fetiței mele, Anita, și a nepoțelului meu (de soră), Joel. Cum Joel este departe și ne vedem mai des pe video, nu prea pot întotdeauna să-i trimit nici măcar un cadou mic, simbolic. Oricum, de multe ori, ceea ce i-am oferit nu a ajuns de ziua lui, ci doar când tata a avut drum prin Spania. Anita mea crește și cu vârsta crește și valoarea cadourilor pentru că are anumite preferințe - de culoare, de brand etc.. Anul acesta m-am gândit să-i cumpăr o pereche de pantofi de sport, Adidas Originals. Am profitat de o reducere pe care am anunțat-o și aici, pe blog, și i-am ales exact pe cei pe care i-a vrut ea. Comandând de aici valoarea de comandă se transformă în puncte pe care le poți folosi pentru a comanda ulterior cu bani mai puțini. Este o idee foarte bună, multe sie-uri ar trebui să adopte o astfel de politică de vânzare. Ar fideliza clienții, i-ar atrage, le-ar oferi șansa de a-și stabili ei discount-ul dorit. 

answear


answear

Îmi plac mult „adidașii” aceștia, iar Anitei îi plac și mai mult. De curând s-a înscris la handball, ți-am povestit peripețiile într-un articol din decembrie, și este foarte încântată că-i va încălța la antrenamente. „La mulți ani”, copil frumos, să-i porți sănătoasă! Cu drag, părinții tăi.
„La mulți ani!” ție, născut în ianuarie. „La mulți ani!” dacă îți sărbătorești sau ai sărbătorit onomastica în această lună. Să fie un an bun pentru toți!

lamultiani

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită