Un An Nou fericit! La mulți ani!

femlora

Ție, cititorule, prieten drag,

Vreau să îți mulțumesc pentru toate momentele frumoase petrecute împreună, pentru atenția cu care ai lecturat postările mele pline sau mai puțin pline de inspirație, pentru comentariile la obiect și îmbucurătoare pentru mine. Îți mulțumesc că îmi ești alături, că ești acolo, că mă încurajezi. Îți mulțumesc pentru mesajele cu ocazia sărbătorilor primite aici, pe blog, pe Facebook sau oriunde ne-am mai intersectat gândurile. Îți mulțumesc pentru prietenie, admirație și răbdare. Îți mulțumesc pentru că ești. Sunt fericită că ne-am întâlnit prin pasiuni comune, sunt mulțumită că exiști dincolo de ecran, iar eu mă regăsesc în gândurile tale și tu în ale mele... Sunt fericită că ți-am captat atenția, că te-am atras cel puțin odată în povestea mea, spusă pe fragmente, uneori prea scurte, care lasă loc multor altor cuvinte... de spus în anul care vine. Da, mâine este Anul Nou, pe care ți-l doresc din toată inima plin de împliniri, iubire, pace, sănătate, fericire. Este un An Nou ca un început de poveste, ca o carte cu file albe pe care trăirile tale le vor umple. Să dea bunul Dumnezeu să creionezi în ea numai momente frumoase, pline de viață trăită intens, amintiri cu oameni dragi, fotografii din locuri pitorești, clipe minunate petrecute împreună cu cei ce te iubesc. În sufletul tău să fie iubire și bunătate! Glumește cu cei mici, pune-te la mintea lor, râzi mult, dansează, îndrăznește să-i mărturisești dragostea ta celui pe care-l iubești, fii tandru, atent, stârnește-i pasiunea, adu-l tot mai aproape, fii om cu simțăminte umane, stai între semeni cât mai mult. Dumnezeu să te îndrume, să-ți arate soluția problemelor, dacă apar, să-ți lumineze mintea pentru a lua decizii bune! Nu te irosi muncind peste puteri, consumă atât cât îți este suficient, excesele epuizează, iubește-te mai mult! 

La mulți ani! Un An Nou 2018 fericit și generos! 

                                                 Cu prietenie, 
                                                              Mihaela

Sursa foto - deviantart personalizat

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită