Shauma NATURE MOMENTS


Dintotdeauna am avut un păr bogat, dar nedisciplinat, cu fire rebele pe care e musai să le domesticesc cu puțină spumă. Peria de păr este aleasă cu atenție, neapărat mare și dreptunghiulară. Folosesc, de asemenea, ulei pentru hrănire și strălucire, balsam de păr și, uneori, mască. Nu neg că am încercat o paletă diversă de șampoane fiindcă mă atrage tot ceea ce este nou. De la o vreme însă caut produse inspirate de natură, cu melanj de plante sau ierburi aromatice, care să nu atace pielea capului cum o fac alte produse prin substanțele chimice pe care le conțin.


De curând am fost selectată de către BUZZStore să testez Shauma NATURE MOMENTS, șampon și balsam. Kit-ul de BUZZ pe care l-am primit era compus din:  
- șampon Shauma NATURE MOMENTS Mediterranean Olive Oil Aloe Vera
- balsam Shauma NATURE MOMENTS Mediterranean Olive Oil Aloe Vera
- un Ghid BUZZ cu instrucțiuni de realizare a pașilor campaniei
- 6 broșuri cu informații despre produse, una pentru mine și celelalte pentru 5 prietene
- 5 săculeți Shauma NATURE MOMENTS realizați manual, cu parfum de lavandă, cadou pentru 5 prietene
- un alt cadou, o lumânare parfumată, cu aromă de măr verde, pentru momente de relaxare

Mărturisesc că atunci când am completat chestionarul buzzshauma am precizat că părul meu este vopsit. După ce am citit broșura cu informații despre produse am tras concluzia că șamponul cu zmeură și ulei de floarea soarelui ar fi fost cel mai nimerit. Acesta este special conceput pentru protejarea și hrănirea părului supus formulei agresive a majorității coloranților, redându-i acestuia strălucirea de la rădăcină până la vârfuri.




Însă după ce am folosit șamponul și balsamul trimis de BUZZStore, am observat cu încântare că firele în creștere se aliniază frumos, părul este mai ușor de pieptănat, iar firele rupte sunt din ce în ce mai puține. În concluzie, am mers pe mâna lor și nu-mi pare rău. Recomand Shauma NATURE MOMENTS cu ulei de măsline și Aloe Vera din mai multe puncte de vedere:
- Uleiul de măsline hidratează părul și îl face mătăsos
- Extractul de Aloe Vera, datorită aminoacizilor, vitaminelor A și C și a acidului folic, îi conferă strălucire
- Părul lung și ondulat se poate pieptăna cu ușurință
- Stopează ruperea sau smulgerea firelor de păr la periere
- Părul are o textură moale și un aspect curat 



Am încercat! Îmi place!

Șamponul și balsamul Shauma NATURE MOMENTS Mediterranean Olive Oil Aloe Vera merită încercate! Ele reduc ondularea și ruperea părului, previn apariția vârfurilor despicate, redându-i părului aspectul sănătos de la rădăcină până la vârfuri. Părul devine plăcut la atingere, moale, luminos...
Noua gamă Shauma NATURE MOMENTS răspunde nevoilor unice de îngrijire ale oricărui tip de păr, formulele utilizate conțin esențe de origine 100% naturală, sunt testate dermatologic. Ele sunt blânde cu pielea capului, nu conțin niciun fel de siliconi sau coloranți artificiali și au un pH neutru.


Recomand!


Uleiul de măsline este aliment și medicament. Și beneficiile sale cosmetice sunt multiple, fiind folosit în creme hidratante, ca exfoliant, în produse de curățare a tenului, în balsamul de buze, în compoziția șamponului și balsamului pentru strălucirea părului.
Aloe Vera este o plantă a cărei formulă poate contribui la întârzierea apariției semnelor specifice îmbătrânirii. Ea este inclusă în compoziția cremelor, a gelurilor pentru arsuri solare, a loțiunilor calmante, a deodorantelor, în cosmetica pentru sănătatea scalpului și a părului.
Adaptând șamponul și balsamul din gama Shauma NATURE MOMENTS nevoilor unice ale tipului tău de păr, te vei bucura de un păr curat și strălucitor, frumos în mod natural și rezistent de la rădăcini până la vârfuri. 
Mulțumesc BUZZStore și Schwarzkopf Romania pentru oportunitatea oferită de a descoperi multiplele valențe ale frumosului! Le voi folosi cu plăcere, pentru că m-am convins de efectul lor pozitiv!







Sfat: Anumite alimente îți pot oferi și ele un păr mai strălucitor - cerealele, carnea, piersicile, spanacul, morcovii și ardeii. Acestea conțin vitaminele C, E și A, care îți întăresc și protejează părul.

Surse foto: arhiva personală și www.facebook.com/BUZZStoreRomania/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită