În doze mici...

Nu mă urma! Nu îți voi spune niciodată adevărul, întotdeauna îți voi povesti despre lumi ce nu există, despre sentimente pe care nu le am, despre visuri improbabile. Nu mă urma, nu m-aș urma nici eu, deoarece nu știu încotro merg, unde pot ajunge realmente, fără imaginație nu-s nimic! Și nici nu mă numi! Habar n-am cine sunt, ce vreau de fapt, la ce aspir, cui mă dedic, pe unde-mi rătăcesc gândurile. Nu mă urma! Eu nu-s un exemplu bun, nu fac ce trebuie, fac ce-mi vine, ce am chef și mă răzgândesc des. Eu nu privesc ceea ce privești tu sau , dacă ne uităm în aceeași direcție, se poate să nu vedem același lucru. Dar... deranjează-mă!... Aici sunt să te ascult, dar nu-mi acorda numai calități, nu te lua după mine... Prietenia și iubirea mea sunt capricioase, nu le da atâta importanță! Vorbele mele nu sunt răspunsuri la întrebările tale, ci sunt acele cuvinte pe care vrei să le auzi tu, care-ți sunt necesare ție. Acțiunile mele sunt alandala, ale hazardului, în mintea mea e adeseori frică, de multe ori haos. În realitate, eu sunt cea care are nevoie de tine. Eu sunt cea care vrea cuvinte, gesturi, dovezi. Dar niciodată nu ți-am spus asta, din contră te-am așteptat tăcută să vii către mine, te-am atras, iar singurul meu merit este că am știut să aștept. Că am avut răbdare. Sunt pierdută, sunt singură, poate chiar greșită. Inima și mintea mea merg în direcții contrare. Caut un ghid, poate și o altă cale... Ceea ce tu iei ca semn de chemare e, de fapt, o mână ridicată după atenție, cerând ajutor. Nu călca pe urmele pașilor mei, au fost drumuri pe care le-am bătătorit degeaba, au fost momente în care nu m-am bucurat de priveliște, au fost fragmente pe care nu mi-am lăsat amprenta. Și totuși, fii fericit că sunt, fără să faci un exercițiu invers de imaginație. Și dacă nu-s pe placul tău, dă-mi valoare fără să umbli la esența care te-a atras și umple-te de mine ca de un parfum prețios - în doze mici.



surse foto - www

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită