Noblesse oblige

                   



                       În fața frumosului simți emoție, în fața luxului simți admirație. Atunci când le ai pe amândouă, experimentezi un amalgam de trăiri, ai vrea să duci acele clipe spre nesfârșit și să le păstrezi în tine cât mai mult. Ador escapadele romantice, perechea mea știe asta și e atent, mai ales la momentul în care e timpul să-mi mai ofere una. Îi place să mă surprindă... dar mă descoase bine atunci când ne savurăm cafeaua și nu numai, astfel că știe exact ce-mi place și ce nu. Ca să nu devină previzibil, totuși, câteodată alege el pentru amândoi și știe că voi savura pe deplin și ceasurile petrecute în locurile propuse de el.
                     Anul trecut, înainte de ziua mea, îmi tot povestea ce citea pe net despre un anume concept boutique-hotel și criteriile pe care se întemeiază această noțiune, printre care lux, distincție, intimitate, arhitectură și design inedite, promptitudine, servicii personalizate, rafinament, mâncare fine dining, cu precădere, precum și alte facilități... pentru extinse posibilități. Ascultam cu interes (și-n gândul meu... "oare de ce-mi spune toate astea?"  ) și l-am întrebat dacă nu există un astfel de hotel în București ... la care el numește, puțin cu emfază, lanțul de boutique hotel-uri de 4 stele RESIDENCE HOTELS, care promit răsfăț, atmosferă intimă, relaxantă, servicii de lux adaptate cerințelor fiecărui individ, pe scurt, o experiență de neuitat și de relatat.






                   

                         Vara face din mine "ce face primăvara cu cireșii", îmi vine "să mă joc cu lumina Universului", să salut Soarele, să mă oglindesc în Lună și să colind lumea înșiruind stelele după mine, într-un dans magic. Astfel m-a găsit și ziua mea de naștere, liberă, exuberantă, sălbatică... așteptându-i cu dulciuri multe pe cei din familie, pe amici, pe prietenii amicilor... dansam, aranjam farfuriile pe masă, ușor nerăbdătoare, când intră O. cu două trollere-n mână și-mi spune să fac bagajul că mergem la  Hotel Arc de Triomphe unde vom petrece o zi și-o noapte de răsfăț romantic, deja luase oferta ce includea: o cameră executive studio, cu ciocolată și decor romantic, mic dejun și cină incluse, acces la saună, jacuzzi, steam bath și ... interes, bunăvoință, ambient reconfortant, plus... și numai plus. Suna supertentant! Și... lăsăm și noi copilul o zi și-o noapte la Cornelia, bucuria ei, stă cu Alexandra, ce zici, o sunăm? Am dat telefon, i-am spus despre micul nostru plan, de fapt, un cadou încântător, a fost de acord, știam eu, fiindcă ea e o femeie superbă, cu suflet mare, pe care te poți baza... În consecință, m-am pus pe împachetat, nu trebuia să iau prea mult: desuuri, dantele, matase, pantofii stiletto, o rochie roșu metalizat, câteva accesorii, clutch. Ajungem repede în București, oprim pe Kiseleff, lângă Arcul de Triumf, și văd, în sfârșit, acea splendoare arhitecturală, pusă în valoare și de modul în care era luminată, ce părea să aibă camere puține (am aflat ulterior că are 35, frumos și interesant mobilate... o idee genială, mai bine puțin și calitativ, cum se spune!). Încă de la recepție, am remarcat opulența de bun gust, decorurile simple și armonioase, personalul îngrijit și de înaltă ținută profesională. Am descoperit toate facilitățile puse la dispoziție: acces la internet, Tv, telefon internațional, aer condiționat cu control individual al climei, baie cu cadă și prosoape din bumbac 100%, halate de baie și papuci, perne din material nealergenic, uscător de păr, cosmetice bio, serviciu zilnic de menaj, room-service pe tot parcursul zilei.





                     

                        Și mi-a plăcut mult, și mi-a plăcut totul! Am iubit acea noapte. De la meniurile diversificate și serviciile SPA de lux, special adaptate pentru noi, reflexologie, masaj cu bambus, jacuzzi, până la confortul patului dublu în care sărutul lui a fost extaz, iar ritmul vibrant al inimii a fost declarația-i de iubire. 
Am ieșit pe terasă fericită și am lăsat noaptea să mă învăluie, tandru, lent, contopindu-se, la un moment din timp, cu brațele lui, pe care le simțeam ca pe o scoică ce-și protejează perla ei... strălucitoare. Și am știut că-l iubesc pentru că nimic nu ar avea sens fără el.

C' est mon homme, mon ami
Qui pardonne, celui qu' on choisit
Je tatonne, je faillis
C' est mon homme qui fait ce qu' il dit.
Oh, mon homme, mon toit, mon chemin, mon amour... 
(autor strofe Benzi - cântă Celine Dion)






Am scris acest articol pentru Superblog 2016.
Citate din P. Neruda. Fotografii și videoclip de pe site-ul  http://www.residencehotels.com.ro/ și de pe pagina FB  http://www.facebook.com/ArcdeTriompheHotel/

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită