Cu un gest ai risipit distanța...

                 Povestea aceasta a început demult, în copilăria mea, și are numele și prietenia unui anotimp. Este romantică, melodioasă, cu parfum, cu trăire deplină, are în centrul ei atât omul perseverent și determinat, cât și artistul de mai târziu cu personalitatea lui debordantă, ieșită din comun. Artistul total, care tinde spre perfecțiune, care se re-inventează cu fiecare apariție, omul cald, solistul desăvârșit și un singur nume, ca luna lui cuptor - Julio. L-am regăsit cândva, în adolescența mea, ascuns într-o imagine și-un cântec, zărite și auzite la un televizor alb-negru, într-o vacanță de vară din casa bunicilor. L-am adus în memorie de acolo și am simțit că mi-a fost dor, umblam ușor dezorientată prin urbea mea mică în căutare de casete audio cu piesele lui, nu găseam... Însă în 1999 a venit la București, vocea lui puternică s-a răspândit peste tot, timbrul inconfundabil a pătruns prin toate straturile atmosferice, până la îngeri poate... am simțit ce înseamnă să ai forță, impact, influență, dominație, ca artist... doream, ca o școlăriță, să-i dau un cadou floral, să-l îmbrățișez, să-i spun "hola Senor", să-i mulțumesc că există... voiam să-i arăt dragostea mea în mii de culori, în flori de vară înlănțuite în buchete. Să alerg prin câmp dansând Baila morena, să simt ploaia cea repede de vară ce înviorează totul și să o invoc - agua dulce, agua sala - să fiu emoționată că exist și să zâmbesc, crezând naiv, ca într-un basm, că Soarele se bucură văzându-mă fericită.




                         Da, îmi plac poveștile ce se ascund în spatele marilor reușite! 
O poveste ca aceasta m-a ajutat pe mine să-mi îndeplinesc o dorință, să-mi completez istoria personală, să ajung aproape de un suflet drag, ce părea de neatins, de acolo, din splendoarea lui, din aura ce-l învăluie la fiecare apariție. La Julio, totul a început pe când se recupera după un accident, un asistent i-a adus o chitară și a început să se joace cu acordurile... viața își urmează cursul... cu glorie, cu magie, cu zâmbet. La Olla , s-a născut din dorința de originalitate și frumos, un buchet de ghiocei, solii primăverii, pe o lumânare de botez, simbol al creștinării, al numelui și al unui start în viață. Acest aranjament floral minunat a fost primul impuls, prima creație a unui om ce este vrăjit de culoare, care ascultă ideile și le pune în valoare cu imaginație, creativitate, echilibru vizual, într-o creație florală deosebită, prin simplitate și simț estetic. Și continuă cu parfum, cu unicitate, cu dăruire.










                         Era vară iar, ce bine, Julio anunțase un nou concert, am zis că e momentul perfect să-l surprind. Mi-am dorit mai întâi pentru mine un accesoriu floral personalizat, executat impecabil, așa că am comandat la  flori online  din București o splendidă coroniță care să formeze un tot armonios cu rochița și sandalele. Apoi, pentru Julio, care oferă cu fiecare apariție un spectacol special, aparte, total, am decis că trebuie o floare puternică, dar sensibilă, floarea-soarelui, un buchet de flori  inedit, curajos, însoțit de o felicitare și câteva poeme scrise pentru el de-a lungul vremii, prinse frumos cu șnur colorat, precum hârtiile pergaminate. Livrarea, felicitarea și punga elegantă pentru cadou sunt din partea casei, așa mi s-a spus, le-am comandat din vreme și am precizat ora la care aș dori să ajungă, la sfârșitul concertului. Am trăit intens fiecare melodie a spectacolului, am dansat, am fredonat, iar gândul îmi zbura din când în când la reacția lui din momentul ulterior primirii acelui buchet dăruit din suflet, conceput cu ajutorul unor oameni care citesc suflete.
                   Și o fereastră s-a deschis, într-o noapte înstelată, albă, cu lună plină, în cadrul căreia stătea un bărbat ce inspira adânc parfumul unei flori de soare, cu o mână fluturând... o petală galbenă s-a desprins, iar eu am cules-o cu emoție... hola!






Acest articol este scris pentru Superblog 2016.
Surse foto: web, https://olla.ro/ și https://www.facebook.com/www.olla.ro/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită