Către 42...

Și uite cum, cu pași mici, dar siguri, mă apropii de 42, ce vârstă deprimantă, parcă ieri aveam 21, hai alaltăieri, totuși da... și-mi vine să plâng... De fapt, ce mai ascund, am plâns deja, nu vreau să-l supăr pe Dumnezeu, îi mulțumesc pentru fiecare zi de viață, însă nu o pot sărbători deplin, precum făceam la 20, 30, hai și 35... (iar pentru asta nimeni n-are vină). Simt satisfacții și trăiesc fericit și la anii aceștia, unele-s diferite de anii anteriori și mai frumoase, mai profunde poate, însă e ceva, numerele astea mari la vârsta omului mi-au trezit mereu melancolie, mi s-au umezit ochii a amintire, omul cu ani mulți nu mai poate începe, el doar continuă să meargă... Sunt multe excepții, ce-i drept, dar ca regulă asta e, ce-am zis, îți urmezi călătoria, duci mai departe ce ai început... Nu vreau să fac vreun bilanț aici și acum, îți spun doar o stare prin care trec, se vede că e destul de mohorâtă relativ la subiect, sincer sper la multe distracții în continuare fie ele mai cuminți, mai bătrânești, cunosc persoane care peste 50 încep să trăiască realmente :) .
Sunt născută pe 22 august și sunt <a catch 22 (person, situation)> (n-am zis paradox sau situație cu dus-întors, ci am scris expresia în original tocmai datorită asemănării numerelor :) ) prin însăși existența mea (poveste lungă, largă, pe care n-am de gând s-o narez) și prin însuși felul meu de-a fi. Zodiacal vorbind, uneori sunt Leu, alteori Fecioară, adică nici cal, nici măgar ca fire :). Am de la ambele, dar n-am lipsa de scrupule în atingerea unui țel a nativilor din Leu și nici ipocrizia celor din Fecioară. Sunt și Tigru, după zodiacul chinezesc. Însă, cu toate calitățile aparente sau reale, mi-ar plăcea să schimb multe la mine. Mai ales în felul în care mă comport uneori (situația aia în care țipi la cineva pentru că ești nervos din cauza altuia, decizii pripite etc.). Eh, pe măsură ce mă mișc, mai ajustez din mers unde-i necesar, cam toți fac astfel. Atât deocamdată...
Le urez <La mulți ani> tuturor prietenilor ce au sărbătorit onomastica de Sf. Maria, să fie sănătoși și să aibă belșug în inimi și în case! 
Noapte frumoasă ție, mie...!
foto MLM


Comentarii

  1. se poate schimba viata intr-o clipa (in mai bine, speeer) si dupa 52 .... ca mine ... asa ca ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos spus! ... mie îmi place cum trăiesc, însă mereu e loc și de mai bine... îți doresc o zi plăcută!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită