Confuză iar...

imagine web
Nu-mi stă mintea la scris când sunt tristă, melancolică sau nostalgică, când sunt dată peste cap și nu-s în apele mele... pe scurt, n-am fost deloc eu însămi zilele astea... de fapt, dacă mă gândesc bine, nu voi scrie aici motivele, spun decât că n-au legătură cu trecutul cu care ar fi trebuit să mă confrunt și prezentul trecutului meu (mă rog, au, dar pe jumătate), ci este relaționat cu viața mea de zi cu zi, cu unele confruntări nedorite, cu diverse motive care stau în calea unei desfășurări firești a lucrurilor, pe foarte scurt cu niște scame care strică hainele de calitate... e atât de tristă realitatea din anumite instituții, e atât de descurajantă, mai ales pentru cel bun, că mă duce cu gândul la proverbul care de atâta uz a ajuns loc comun <mărul putred le strică pe cele bune>... poate nu vei înțelege mare lucru din confesiunea mea de acum, nu-i nimic mi-am ținut un pic de urât în spațiul virtual, m-am descărcat și mi-am făcut confidențe parțial inteligibile din cauza lipsei de lămuriri sau a informațiilor trunchiate... multe-s fără sens și o spun și din punctul meu de vedere, știind ce mă apasă (poate-i cam exagerat cuvântul, sunt bine, doar că am clipe și clipe ca toți, dealtfel)... din cel al tău, care se poate să te uiți ușor mirat la rândurile astea ce par fără subiect, probabil e la fel, tu ți le știi... oricum ar fi, noapte bună mie, ție... Doamne ajută!
imagine web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită