Te simți mai frumoasă ❤️ pentru că tu chiar ești mai frumoasă. Hai să îți spun "de ce?"! ✍️

farmasi

Știi, e ciudat, ajungi la o vârstă și constați că începi să scârțâi ca o ușă cu balamale ruginite pe care uiți să o mai ungi cu vaselină. 😊 E ușor dezolant, un pic deprimant. Cu toate acestea, dacă vrei să te menții pe linia de plutire, nu neapărat în tendințe, dar, așa să nu te afunzi în abis și să fii bine cu tine însăți ca femeie, trebuie să începi niște cercetări pe cont propriu. Să afli ce produse sunt indicate vârstei la care ai ajuns. După 40 de ani totul se schimbă, de la cremele 35+ pe care trebuie să le folosești chiar zi de zi, la demachierea obligatorie (nu, nu că mi-e lene!, nu, nu că mi-e prea somn!), de la crema de mâini pe care multe femei o primesc cadou, dar nu o folosesc, la crema de călcâie care te va salva de la penibil, atât în fața fetei tale adolescente, cât și pe plajă.
Sunt multe lucruri pe care trebuie să le incluzi în rutină după 40 de ani pentru că dacă nu o faci vei eșua glorios și, crede-mă, nu vei fi ca epava de la Costinești, nu, pe tine chiar nu va veni nimeni să te vadă, mai mult, te vei detesta și tu. 🤔
Și de ce să mai dai bani la psiholog să îi împărtășești problema vârstei de mijloc, când, chiar din banii de coșniță îți poți lua azi o cremă antirid, mâine un ser, poimâine o cremă de călcâie. Crede-mă, dacă te simți bine în pielea ta, lucrul acesta se vede. Te simți mai frumoasă pentru că tu chiar ești mai frumoasă. 👨‍🚒
Anul acesta voi iniția pe blog o serie de articole. În ele voi vorbi despre produsele de înfrumusețare care chiar au avut efect în cazul meu și te voi trimite la sursa de unde le iau, dacă dorești să le încerci. Nu va fi cu supărare dacă nu mi le vei comanda mie, nu-i bai, ce e important este să te satisfacă și să își facă efectul și asupra ta pentru a respira voie bună prin toți porii așa cum face orice femeie care se simte atrăgătoare. 💃

Primul produs wow 💜, care pe mine m-a cucerit definitiv și iremediabil este "Crema pentru călcâie crăpate Dr. C. Tuna" de la firma Farmasi, o formulă hidratantă cu unt de shea, care mie mi-a adus marea bucurie de a-mi simți călcâiele din tinerețe, lucru de la care îmi cam luasem adio. Sincer, sincer, nu merg la salon, credeam că pot rezolva totul cu o pilă electrică pentru călcâie dublată de o cremă pentru picioare din farmacii. Ei, nu prea mi-a ieșit calculul și a fost destul de costisitor, bine, nu exagerat, dar în niciun caz 22 de lei cât este această cremă la preț de catalog. Iar eu nu am luat-o la preț de catalog, ci cu 30% mai ieftin deoarece am profitat de oportunitatea de a mă bucura de mai multe produse din aceeași gamă și m-am înscris la Farmasi devenind consultant. Dar, despre alte produse care m-au cucerit, într-un alt articol.
Atât îți mai spun înainte să las pentru tine un link ce te va conduce către ofertele Farmasi, crema aceasta a fost pentru mine revelația sfârșitului de an în materie de produse de îngrijire, am fost uimită să constat că pot renunța chiar la aparatul electric, simpla folosire de 2 ori pe săptămână a acestei formule este de ajuns pentru rezultatele dorite și așteptate de mine.


farmasi



DREAM BIG 😍👍
„Țintește spre Lună 🌛. Chiar dacă nu reușești, vei fi măcar printre stele.🌟” (Les Brown)

Pentru a deveni consultant Farmasi accesează acest link.
Vei primi o broșură din care vei putea afla toate avantajele. Dacă dorești mai multe amănunte, nu ezita să mă contactezi la adresa de e-mail Thelorelei90@gmail.com ✉️ sau printr-un mesaj direct pe contul Facebook cu profilul Mihaela Loredana Musetescu. Te aștept cu informații, nu doresc să te conving, aceasta o vei face tu însăți. 😊
Sunt și pe Instagram @michellelp74, cont unde poți participa la giveaways și concursuri.
Cele bune!


farmasi

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită