Premiul pentru eseu eCreator

mihaela loredana musetescu

Astăzi sunt fericită. O zi ca oricare alta a devenit una în care am plutit pe norișori după ce am deschis un plic care purta primul meu premiu literar. Surpriza a fost atât de mare, mai ales că Romeo Ioan Roșiianu, poet, fondatorul eCreator și deținătorul multor altor funcții pentru care are tot dreptul să fie mândru, s-a priceput perfect să țină secretul acestei reușite la care a contribuit substanțial.
În decembrie, când ne-a invitat la Baia Mare, la Tabăra Internațională eCreator, ediția a VII-a, nu am bănuit că acolo, dacă am fi ajuns, ne aștepta această minunată recunoaștere a cărții mele de debut "Călătorie prin gânduri", publicată în urmă cu un an și reeditată recent sub auspiciile Editurii eCreator.
Știi, satisfacția mea e imensă, mai ales că în niciun moment eu nu am scris pentru premii sau recunoaștere. Am scris pentru suflet, cu drag și cu uimirea descoperirii inimii, a minții mele și a ceea ce am devenit, căutând să aflu cum pot rămâne "un om între oameni". Soțul meu m-a susținut moral și activ, implicându-se în realizarea graficii, fiecare idee fiind expresiv ilustrată, iar fiica mea, căreia ii este dedicată cartea, a fost și va fi întotdeauna motivul concretizării tuturor intențiilor mele, totul și mult mai mult. 
Tocmai de aceea acest premiu este mai mult decât un premiu literar. Este o confirmare, mai mult, o întărire a ceea ce sunt și aș putea fi, în ciuda multor clipe de deznădejde și lipsă de încredere, mai mult sau mai puțin justificate sau îndreptățite. El reprezintă o promisiune, șanse noi, un drum înainte.
Mulțumesc celor dragi, mereu alături din toate punctele de vedere. Îți mulțumesc ție care citești blogul, cartea, articolele mele, inima mea adică. Îți mulțumesc că ai găsit o secundă pentru un like sau o felicitare. Mulțumesc Romeo, dragul nostru, de-abia aștept să ne onorezi invitația de a ne călca pragul, am pus un vin la rece, așteptăm să ne încânți cu povești din Ardeal despre oameni faini...

mihaela loredana musetescu

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită