Fresh din mere de Itești - Sănătos tu să trăiești!

fresh din mere de itești

Să ne facem timp pentru noi!

Natura este izvorul unei vieți sănătoase, armonioase și optimiste. Longevitatea este dezideratul majorității oamenilor, iar crearea unor legături cu natura reprezintă modalitatea cea mai eficientă pentru atingerea acestui scop - de a trăi mai mult. A avea un stil de viață sănătos înseamnă să ai putere, energie, echilibru mental, o atitudine deschisă în relațiile personale sau sociale, să alegi ce-i bine pentru tine, să ai un stil activ, să deții controlul propriei vieți, să fii pozitiv, să ai o bună relație cu tine însuți și o stimă de sine ridicată. 

Drumul tău personal trebuie să înceapă zilnic cu o nouă motivație, cu o rugăciune sau o mulțumire către Dumnezeu pentru că îți oferă șansa în fiecare dimineață să îți continui munca și te ajută să fii alături de cei dragi. Stilul tău de viață și alegerile făcute te afectează direct și au impact asupra sănătății, de aceea este bine să iei cele mai potrivite decizii, mai ales în ceea ce privește alimentația, pentru că a preveni este mult mai preferabil și indicat decât a trata. Trăim pe fugă, mâncăm în grabă, spunem mereu că n-avem timp pentru noi, când tocmai pentru ceea ce ne face nouă bine ar trebui să avem timp.

Fresh din mere de Itești

În această săptămână am avut șansa să fac ceva pentru mine: am intrat în acord cu natura, am rezonat cu ceea ce organismul meu are nevoie. O să-ți pară ceva banal dacă-ți spun cum am reușit asta, dar, din explicațiile ulterioare vei înțelege că nu este așa. Ce am făcut concret? Am făcut o alegere inspirată. Am mâncat mere! Și am băut cel mai natural suc de mere pe care l-am băut vreodată, exceptându-le, desigur, pe cele preparate cu mâna mea (pe care, mărturisesc, nu prea am timp să le fac). Am avut privilegiul să mănânc, așadar, cele mai aromate și delicioase mere gustate de mine - mere din Itești, Bacău. Au o savoare aparte și un parfum de măr autentic, încât nu te poți limita doar la unul. Aș vrea să nu crezi că exagerez cu ceva, dacă ai ocazia să vezi pe piață aceste mere, te invit să te convingi.


mere de itesti


Mult mai spectaculos mi s-a părut, însă, Fresh-ul din mere de Itești, un suc 100% natural, făcut din aceste apetisante mere din soiuri românești, nemodificate genetic. Știi senzația aceea supărătoare pe care o ai când bei ceva artificial, gen suc carbogazos sau băutură cu tot soiul de chimicale?! Ei, aici nici vorbă de asta, sincer îți spun, chiar m-a surprins! Plăcut, desigur! Multe brand-uri declară pompos că au sucuri sau fresh-uri naturale, dar știți bine că atunci când le încercați constatați că nu-i nici pe departe așa cum se laudă. Nu este cazul brand-ului Fresh din mere de Itești. Așa că, dacă-l vezi pe raft în supermarket, nu-l lăsa acolo, ia-l acasă, îți va face ziua mai frumoasă! Va fi ca o doză de energie și prospețime de care nu vei dori să te mai lipsești, e un must-have pentru meniul tău, c'est a prendre...


fresh din mere de itesti



fresh din mere de iresti

Numărul 1 în top-urile internaționale

În caz că argumentele mele nu te-au convins, las și alte aprecieri să le întărească veridicitatea. Fresh din mere de Itești a fost apreciat și s-a evidențiat prin calitate la „World of Private Label” din Amsterdam. Echipa acestui brand a participat la SIAL, Paris, cel mai mare Salon Internațional Agroalimentar. Rezultatele au fost pozitive, firma obținând, prin prezența la acest Salon, contracte care-i atestă valoarea.
Dar, satisfacția și mândria producătorilor a fost imensă după ce site-ul foodingredientsfirst.com, aparținând CNS Media, a nominalizat Fresh din mere de Itești pe primul loc în Top 10 inovații pe piața băuturilor din întreaga lume.


fresh din mere de itesti

fresh din mere de itesti

Mixed-fresh din mere și coacăze și din mere și morcov

Copiii adoră combinațiile de fructe, mai ales dacă sunt sub formă de juice. Ideea de a mixa fructele pentru un gust mai complex, dar la fel de atrăgător, este mai mult decât oportună. De când am descoperit Fresh din mere de Itești în amestec cu morcovi sau cu coacăze, îi pun fetei mele, alături de sandviș, și o mini-pungă (PouchUp de 250 ml) cu fresh mixt. Poți lua la tine Fresh din mere de Itești și când călătorești, are un ambalaj comod, care poate fi transportat în siguranță... Dar, despre aceasta vă voi spune într-o altă intervenție pe blog.

Până atunci te invit să bei Fresh din mere de Itești... dacă vrei ca mai sănătos să trăiești! Bucură-te de lucruri simple! Trăiește frumos! O duminică plăcută să ai!.. Și o nouă săptămână plină de împliniri!


Sucurile naturale din mere Fresh din mere de Itești sunt certificate în ceea ce privește calitatea și siguranța alimentară. Brand-ul Fresh din mere de Itești este distribuit de marii comercianți din Bacău - Dedeman, Pambac și Agricola, dar și de marile hypermarket-uri - Kaufland, Cora, Billa, Carrefour și Auchan. Îl poți găsi și în benzinăriile Petrom, precum și online.



Fresh din mere de Itești



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Nucet - ulițele vacanțelor