Parfumul - vocea mea atunci când tac

parfume

Un parfum spune o poveste înainte ca tu să începi să vorbești. Că-i simți aroma ca o adiere, atunci când cineva trece pe lângă tine, sau că o inspiri profund, pe măsură ce discuți cu prietenul sau prietena ta, un parfum este ca o etichetă. El spune ce îți place, cât valorezi și cât te valorezi, vorbește despre stima de sine, despre respectul pe care ți-l porți, despre atenția pe care o acorzi detaliilor, despre profunzimea cu care abordezi anumite aspecte de viață.
Îmi plac parfumurile elegante, suave, care nu îndepărtează omul, ci, din contră îl invită să te abordeze. Cele florale, mai exact, ca o infuzie de vară. Îmi plac parfumurile care vorbesc despre o personalitate caldă, familiară, apropiată și „apropiabilă”. Știu că dacă aș purta un parfum excesiv de elegant, mi-ar trebui ținute pe măsură și consider că în orașul meu de provincie nu este cazul să le adopt. De aceea, am optat pentru o garderobă potrivită locului în care trăiesc, iar ținutele mele sunt completate simbiotic de un parfum lejer, dar calitativ și seducător.
Am găsit pe site-ul infinitelove.ro toată gama de parfumuri Lacome, care au aromele pe care eu le ador. Ultimul achiziționat a fost La vie est belle, cu care îmi răsfăț acum simțurile. Irezistibil, persistent, pătrunzător. Un parfum puternic, care atrage și vorbește despre tine cu tandrețe.


parfum

Pentru a se plia pe nevoile și personalitatea tuturor clienților lor cei cei de la Infinite Love prezintă o gamă variantă de parfumuri de damă, bărbătești, dar și unisex. Cu magazine în București, în restul țării, dar și online și cu o echipă de profesioniști alături cei de la Infinite Love sunt pregătiți să te ajute să-ți găsești parfumul favorit din peste 200 de esențe.
Infinite Love consideră că esența pe care o folosești te definește. Nu sticla, nu eticheta, nu prețul, ci esența. Dacă și tu ești de acord, sigur îți vei găsi esența preferată printre diversele categorii de parfumuri, potrivite pentru orice anotimp, ocazie și moment al zilei, pregătite special pentru tine.
infinitelove

Și pentru ca totul să fie mai atractiv, cumpărăturile online de minimum 65 de lei de pe Infinite Love te vor înscrie automat într-o tombolă cu premii care îți vor face plăcere. Grăbește-te, mai este timp până pe 31 octombrie!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită