Cine te educă prin jocuri și zâmbete?

ookee

Ei sunt de 9 ani pe piața românească. Și aduc jucării de calitate de la branduri renumite. Ei aduc zâmbete. Și jocuri. Pentru toți copiii! Ei sunt OOKEE și eu i-am descoperit recent. Am cumpărat de la magazinul lor online și m-au făcut să-i apreciez. Din cele peste 21000 de jucării din stoc, am ales ce mă interesa, însă nu tot ce mă interesa de acolo, mai sunt și alte ocazii. I'll be back! Majoritatea jucăriilor pe care le găsești pe OOKEE sunt destinate dezvoltării cognitive, intelectuale și de personalitate a tuturor copiilor. Poți găsi jucării de la Melissa&Doug, Alex Toys, Miniland, Tolo, Beleduc, Injunsa, Mattel, DunsterHouse. Lumea evoluează, copiii pun întrebări, multe dintre explicații pot veni prin joc, exact cum îi explicai copilului pe vremuri adunarea folosind mere, astăzi o poți face într-un stil mult mai creativ și atrăgător. Educația unui copil se face astăzi atât de frumos, încât ți-e drag și ție să te joci cu jucăriile lui. Poți modela personalitatea unui copil prin calitatea și tipul jocurilor și jucăriilor utilizate. Dacă ai spațiu mare, curte, poți cumpăra jucării pentru exterior, spații, complexe și module de joacă, piscine gonflabile, trambuline.

ookee

Eu i-am luat Anitei mele câteva seturi de creație cu mărgele și un joc de inteligență adaptat vârstei sale. Mărgelele nu le pune pe ață, le triază pe culori, zice că o relaxează. Ei, dacă asta-i place, cine-s eu să mă opun? Doar n-o să încep să fiu o mama rea după ce am fost bună până acum! 😘😀 Tot așa a vrut și elastice de-alea minuscule colorate, a vrut multe, multe, a făcut câteva brățări, le-a ales pe culori ceva vreme... vreun an... și i-a trecut. Acum trebuie, e musai, să mai iau mărgele. Le-a și bifat pe următoarele. Bine că am găsit acest magazin cu multe modele și prețuri bune! Mulțumesc OOKEE! Iată cum arată ce am luat la prima comandă:

ookee

ookee

ookee

ookee

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită