Ziua când soarele mi-a pus zâmbet în privire

hotmama

Am ales această zi mare din istoria României pentru a-ți vorbi despre o zi importantă din viața mea, aceea când am devenit mamă. O parte din sufletul meu s-a arătat pe lume și el avea înfățișarea unui înger blând, cu chip frumos și ochi sfioși, ochii cerului albastru. Deși ninsese aprig, în ziua în care am născut-o soarele a apărut dintre nori special să o vadă pe ea, norii au întors capul curioși, crivățul și-a domolit suflarea transformând-o în mângâiere, fulgii de zăpadă au așteptat cuminți, nevrând să îi ude chipul, iar oamenii îmi păreau mai zâmbitori, o fericire plăcută le invada chipul. Tocmai apăruse piesa Nicolei, cea cu milioane de copii pe stradă și magazine pline de jucării, și mă gândeam cu drag că voi ieși la săniuș cu fetița mea și vom colinda magazinele în căutare de hăinuțe și jucării. 
Deși îmi plăceau copilașii, nu mă gândisem prea mult la ideea de a deveni mamă. Cristina Lincu, care-i „mamă de 3, femeie de 10” sau invers, nu mai știe nici ea 😇, mi-a descris cu drag frumoasele momente din viața ei de mamă și mi-a spus că, în ciuda tuturor greutăților, a fi părinte este fericirea supremă, trăiești emoții ce n-au egal, viața ta se transformă, nimic din ceea ai experimentat în trecut nu se compară cu bucuria de a aduce pe lume pruncii tăi, ființă din ființa ta. Christian Hertzug, 'mnealui i se mai spune, l-a prins pe Ovidiu, al meu soț, la o bere și i-a povestit despre Hotmama, un site nou pe atunci, cel mai tare magazin online dedicat gravidelor și mamelor care alăptează. I-a propus o strategie de promovare pe blog, gândindu-se cât de bine ar fi fost să cunoască o graviduță pentru prezentarea unor haine de gravidă și haine pentru alăptare

hotmama

hotmama


hotmama

hotmama

Bineînțeles că ne doream un copil cu mult înainte de această discuție, dar Dumnezeu avea alte planuri atunci. Așa că, „ce faci când nu știi ce să faci?” sau mai bine zis când îți dorești un copil, dar nu depinde doar de tine? Dragul de Ovidiu s-a gândit la mine și a trecut la acțiune, dar bineînțeles că nu mi-a spus nimic, iar când eram în trei luni m-am trezit că mă duce în studioul TVR2, unde, alături de alte doamne, aflate în diverse stadii de sarcină sau care aveau deja copii și alăptau, am prezentat pe catwalk ținute moderne pentru gravide, rochii de seară, pantaloni flaușați, piese vestimentare office pentru o gravidă activă. Toate erau outfit-uri de la Hotmama. Prietena mea, Cristina Lincu, m-a surprins plăcut prin prezența la eveniment, mi-a făcut cadou cartea ei, pentru o ușoară „încălzire”, a zis ea, pentru a mă familiariza în cele ce mă așteptau, scutece, biberoane, trezitul la 3 dimineața, programul tău mulat pe orarul copilului. Tot ea mi-a plătit o ședință foto, organizată de Hotmama, atunci când Anita s-a născut. Christian a obținut pentru 'mnealui o colaborare permanentă cu Hotmama. Iar eu am primit toate articolele vestimentare pe care le-am îmbrăcat la prezentare, haine confortabile, de calitate, din materiale naturale. De-a lungul timpului, în primii doi ani ai Anitei,  ori de câte ori am comandat de pe site, livrarea a fost gratuită, iar coletele au fost ambalate frumos într-o punguță de cadou în care am găsit întotdeauna surprize dulci.



Articol scris pentru SuperBlog 2017.
Imagini - Hotmama.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită