Zile de răsfăț, clipe magice... le meriți!

savonnerie

Bun găsit, dragilor, sunt ultimele zile din an și aș dori să mai adaug câteva comentarii despre cadourile primite de Crăciun care mi-au răsfățat simțurile și de care am rămas foarte încântată. Le-am primit de la Ovidiu și îmi este drag să le recomand mai departe. Mai mult, dacă intri pe acest MAGAZIN ONLINE și spui că te-am recomandat eu, vei primi un discount de 20% (ofertă suplimentară). Te rog numai să mă anunți și pe mine pentru a beneficia și eu de o favoare similară. Parfumuri ambientale cu arome fructate sau florale, săpunuri naturale din levănțică, sare cu ierburi provensale, prosoape cu broderie, linii de parfum, săculeți parfumați pentru dressing și multe alte oferte te invită să le încerci, să te bucuri de ele, să le simți parfumul. Iată ce am primit eu...

savonnerie


savonnerie

savonnerie

savonnerie

savonnerie

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită