Detaliul care te pune în valoare...



"Express yourself, don't repress yourself!"


          Spania! Cu Mediterana verde smarald, cu oameni pasionali, tumultuoși, entuziaști, cu muzica flamenco, castanietele, dansul profund ritmic, cu vapoare, catamarane, bărci, cu meniul ei ce abundă în sepia, caracatiță, creveți, cu soare, umiditate, briză suavă... Mi-e dor de Spania, mi-e dor de Insulele Baleare - Mallorca, Ibiza-, de Insulele Canare -Tenerife, Fuerteventura- cu plajele lor minunate și apa caldă, clară, liniștită! 
          Cele mai frumoase amintiri mă leagă de Mallorca, "Majorca", după cum o numesc băștinașii, cea mai mare dintre insulele spaniole. Acolo, pe o plajă mică, ascunsă între stânci, într-un peisaj încântător, în nordul Munților Tramuntana, am avut memorabilele ședințe foto ale colecției Isla a brandului Majorica, în vara anului 2015. Colecția de perle Majorica este vastă, iar perlele sunt considerate, în lumea bijutierilor, echivalentul rochiei negre din moda vestimentară. Coco Chanel era de părere că toate femeile ar trebui să poarte "șiraguri, șiraguri de perle". Ele sunt potrivite atât pentru un stil sofisticat, elegant, maiestuos, cât și pentru unul casual-chic sau pop-rock. 


          
            Bijuteriile Majorica, comercializate în magazinele Splend'or, sunt prezente într-o varietate de modele, accesibile oricărui stil, la un preț care începe de la 20 de lei. Purtând în ele mister, chemare pasională, simplitate rafinată, perlele Majorica te seduc și-ți atrag privirea. Am prezentat la shooting doar câteva din atractivele creații ale colecției și simțeam că ochii din spatele camerei mă văd mult mai frumoasă, iar perlele-mi dădeau o atitudine încrezătoare, luminoasă, captivantă. Îi învăluiam pe cei din jur cu iubire, vibram de emoție, răspândeam lumină. Mi-e dragă starea de atunci și zâmbesc de fiecare dată când gândul mă duce la acea zi superbă când perlele purtate de mine adunau în ele soare. Am purtat pandantive și brățări, care, prin delicatețea și simplitatea lor, se încadrau în cromatica locurilor, am trăit clipe sublime în prim-plan, am format cu echipa un echilibru ce ne aduce și astăzi împreună, am exprimat trăirea mea autentică, fără se reprim nimic... Zâmbetul era spontan, m-am simțit cumva unică, vibrantă, aparte... 
          Colegele mele de breaslă, care au prezentat de-a lungul timpului colecțiile mai noi -  Playing, Bow, Summer, Fancy, Tais, Junco, Trendy, Tu y Yo -, mi-au vorbit cu încântare despre emoțiile lor și despre rafinamentul bijuteriilor. Eu am dorit să am, de la Majorica, un colier de perle din colecția "Pearl Me!", potrivit ținutelor casual-chic, care-mi este tare drag. L-am descoperit  online la B&B Shop, cu un discount considerabil. Iată-l!





Splend'or - mai mult decât accesoriu


           Bijuteriile vorbesc mult despre tine, despre personalitatea ta, frumusețea ta interioară, atitudinea ta permanentă sau de moment. Ele îți completează aspectul și te pun în valoare. O bijuterie trebuie să-ți definească stilul și, fie că ești în centrul atenției, fie că atragi priviri discrete, ea accentuează preocuparea ta pentru orice amănunt. Prin detalii poți ieși în evidență într-un mod elegant, sofisticat, chic, ostentativ sau misterios. În magazinele Splend'or vei găsi cu siguranță bijuterii care să te reprezinte, bijuterii care-ți pun în valoare personalitatea. 
           La Splend'or mergi să alegi  ceasuri și bijuterii de la branduri internaționale, care au design modern și sunt realizate calitativ de specialiști cu o vastă și îndelungată experiență în domeniu. Sunt elegante, unice, de bun gust. Dispuse în 45 de locații din țară, precum și online, magazinele Splend'or comercializează brand-uri prestigioase: Bliss, Comete, Majorica, APM, Ekan, Le Bebe. Descoperă, de asemenea, mărci renumite de ceasuri, ceasuri de damă și ceasuri bărbătești, precum Certina, Doxa, Seiko, Timex, Citizen. 
           B&B Collection îți oferă și service autorizat, constatare tehnică, reparația și recondiționarea produselor, acoperiri metalice, înlocuirea ornamentelor bijuteriilor.



Ochii ce te văd mai frumoasă


          În China, se crede despre perle că sunt lacrimi de sirenă, fiind considerate simboluri ale bogăției și înțelepciunii, iar în Israel ele reflectau puritatea. Lumea musulmană le percepe ca fiind dovadă de modestie și credință. O legendă povestește cum o picătură de ploaie, ce a căzut în mare, s-a comparat cu vastitatea apei și, cu umilință și modestie, și-a văzut micimea. Divinitatea, mișcată de sentimentele ei pure, a decis ca picătura să alunece în cochilia unei scoici pentru a se transforma în perlă, conferindu-i astfel permanență.
          În România, perlele denotă puritate, fiind purtate de către mirese ca podoabe pentru păr, pentru buchetul de nuntă sau cusute pe rochie.
         Iubim bijuteriile pentru că sunt nepieritoare, eterne și dorim să purtăm ceva veșnic, oarecum neîmpăcați cu trecerea implacabilă a timpului. Eu le mai iubesc pentru ceva! În ele este o parte din frumusețea iubirii. Acel bărbat din spatele obiectivului de filmat mi-a oferit timid, la scurt timp după acea ședință foto, un inel cu o perlă albă, spunându-mi că, pentru el, eu sunt cea care dă valoare oricărei bijuterii. 










Am scris acest articol pentru Spring SuperBlog 2017.
Surse foto: B&B Shop, pagina Facebook Magazinele Splend'or
Surse video: YouTube 
                                                   Elementele de ficțiune sunt doar o poveste. Fotomodelul are identitate proprie. Nu, nu sunt eu.
  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită