Revelion în familie 💗💗💗

lamultiani

Bună, bună! Bine te-am găsit în noul an, 2018! Sper că te-ai distrat strașnic de Revelion, că ai avut la tine bani, ceva roșu, boabe de struguri, ai mâncat pește și tot arsenalul pentru respectarea superstițiilor, deși cred că „respect” e un cuvânt prea solemn când vine vorba de niște „legi nescrise”, împrumutate de la diverse popoare doar pentru a-ți oferi niște bătăi de cap în plus. Eu am avut ceva roșu pentru că se asorta cu rujul și unghiile, boabe n-am mâncat (nu sunt în Spania), am ciupit un bob dintr-un strugure de pe masă fiindcă mâncasem niște prăjituri înainte și simțeam nevoia de fruct, dorința de la miezul nopții s-a rostit în timp ce cântam „La mulți ani” (asta îmi doresc, de fapt, la mulți ani cu sănătate, să ne dea Dumnezeu ce ne dorim 😊💗). Tatăl meu poartă nume de sfânt, Vasile, i-am urat sănătate și fericire, adică exact ceea ce-și dorește, bani are, dacă vrea mai mulți se descurcă el, nu e cazul să-i port de grijă. Am tot mâncat până la 12 noaptea, am gustat din tot ce era pe masă, tortul n-a mai intrat, l-am cerut la pachet. Copila mea s-a distrat și cu noi și în spațiul virtual, de fapt nu era singura care glisa telefonul pe acolo, toată lumea se retrăgea uneori din prezentul petrecerii pentru a intra în diverse chat-uri cu urări, ne mai trezeam din când în când la sarmale, hai să mâncăm, apoi friptura, să gustăm un pic, prăjituri, șampanie, hai noroc și numai bine în anul în care am intrat?, pășit?, în anul care a venit, da, ăsta e verbul! 
Ajunsă acasă m-am uitat la televizor cu atenție, nu cu mintea aiurea 😁😊, m-am implicat activ în concursul cu măști de la Antena 1, asta doar pentru că mă usturau ochii și nu puteam să citesc. Acum sunt tot în Revelion, cel puțin din punct de vedere al programelor TV în reluare, mâine bănuiesc că va fi la fel, alte canale, alte reluări. Bine că mai sunt preocupări pe lume, filme, jocuri, cărți, fix pentru astfel de momente menite relaxării. N-am ratat nici astăzi sarmalele, cârnații și tortul, v-ați gândit vreodată că pe Albă ca Zăpada era să o ucidă lăcomia? A poftit și ea la un măr roșu și mare, bine, bănuiesc că ideea e veche de când lumea, e descrisă și în Biblie, Eva a fost prima, dar nu vreau să intru prea tare în amănunte pe această temă, nu asta mi-e astăzi intenția.
Pentru acest an nu am target-uri, agenda mea e goală, voi lua fiecare zi ca atare, încercând, ca și până acum, să o trăiesc cum știu mai bine. Nu mi-am propus nici să slăbesc, nici să mă las de fumat, dar dacă se întâmplă să mai scap de kg și să mai răresc țigările, dau o petrecere cu preparate slabe în calorii și ceai sau apă plată cu lămâie, la care principalul subiect de conversație să fie "diete reușite" și mai vedem noi ce, mai e până acolo.
Îți las mai jos câteva fotografii, luate cu telefonul, nu prea sunt ele foarte bune calitativ, dar pentru mine au valoare sentimentală. 


myfamily



myfamily

myfamily

Să vă fie bine în 2018! La mulți ani!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită