La pas prin stațiunile de pe litoral (1)

Femlora

Stațiuni ale litoralului românesc – „Periplu” prin stațiunile de la Marea Neagră – Vacanța la mare – Cum să alungi monotonia în vacanță – Mamaia, Eforie Nord, Mangalia, Costinești, Neptun, Saturn, Vama Veche, Constanța și insula Ovidiu

Ce stațiuni am vizitat

Anul acesta pot spune că am re-văzut într-adevăr litoralul românesc. Ne-am cazat la Mamaia, ca de obicei, am făcut plajă tot acolo, dar am mers seară de seară într-o stațiune diferită. Ne-au ieșit aproximativ toate cum am vrut. Am ajuns, în sfârșit, și pe insula Ovidiu cu vaporașul. An de an tot amânam această vizită.
Am vizitat, rând pe rând, mai multe stațiuni. Eforie Nord, Costinești, Neptun, Saturn, Vama Veche, orașul Constanța și municipiul Mangalia. După ani în care nu am mai călcat prin acele locuri, am mers acum la pas prin fiecare, bucurându-ne de transformările observate și de experiențe, în general..

Eforie Nord

Ideea de a vizita Eforie Nord în miezul zilei nu a fost deloc strălucită. Norocul meu a fost că...
Te invit să citești continuarea aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită