Anul acesta pe litoral - Mamaia

femlora

Vacanță la mare – Marea Neagră – Mamaia este atractivă și în septembrie – Relaxare în valurile binefăcătoare – Mâncarea grecească – alegerea noastră

La Mamaia fără rezervare

Sunt din nou la mare în extra-sezon, cum mergem de câțiva ani încoace. De data asta n-am făcut rezervare. Credeam că vom găsi repede locuri la hotel, mă așteptam să fi trecut nebunia din august. Mă gândeam că vom avea posibilitatea să vedem mai multe camere de hotel înainte de a ne opri la una. Adică, speram să avem opțiuni. Nu prea a fost așa. Cu toate acestea nu îmi place să aleg din oferta agențiilor de turism sau să mă ghidez după prezentările fiecărui hotel în parte. Fotografiile postate de aceștia îmi par, uneori, mult exagerate față de realitatea de la fața locului.
Am ajuns relativ repede, fără să exagerăm cu viteza, mai ales că pe Autostrada Soarelui în trei locuri diferite și relativ apropiate am văzut accidente. Odată sosiți în Mamaia, am lăsat mașina într-o parcare oarecare și am intrat într-un hotel înalt. Gen, cu multe locuri. Nu mă așteptam să mi se spună că nu au nicio cameră. În al doilea, la fel. Și tot așa, ...
Te invit să citești continuarea aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită