Ce mai cumpăr de pe net...

decor

Am achiziționat recent un cărucior de bucătărie Craftenwood, care să mă ajute să depozitez și să organizez alimentele, conservele și borcanele, care stăteau până acum într-o cutie cam inestetică. Materialul din care este făcut, lemnul, este calitativ, coșulețele din metal sunt încăpătoare și rezistente. Are și un sertar în care eu am pus condimente și este disponibil în trei culori - roșu, bleu și gri. Vreau să le mulțumesc celor de la Tenq pentru promptitudine și discount-ul propus, reducere de care poți beneficia și tu abonându-te la newsletter. Tenq.ro este un magazin online de unde poți cumpăra haine, decorațiuni, obiecte pentru exterior, ustensile, aparate pentru bucătărie, aparate de fitness și multe alte accesorii interesante și frumoase, care oferă regulat promoții și cadouri garantate, de care te poți bucura și tu. Eu îți spun spor la cumpărături!

decor

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită