Aspectul părului spune multe despre tine



Nu mă dau banii afară din casă, dar trebuie să ies în fiecare zi. Iar când ies trebuie să arăt bine. De aceea, chiar dacă nu merg la coafor, am grijă să am părul impecabil. Pentru a obține un astfel de efect, am grijă, întâi de toate, să îl spăl cu produse naturale, care nu mi-l vor deteriora în timp, ba, din contră îi vor conferi strălucire și sănătate.
Am un păr destul de lejer de îngrijit, cu toate că la prima vedere nu pare, dimpotrivă, fiind des și creț, multă lume mă întreabă ce folosesc pentru a obține un aspect atât de plăcut și cât de complicat este să-l întrețin. În realitate, totul este simplu, îl spăl cu produse naturale și botanice, îl pieptăn înainte să plec, îl îmbogățesc cu un ulei special pentru păr, suav parfumat. Și sunt gata pentru a atrage cât mai multe priviri admirative.
Recent am descoperit gama REGIVERO, care oferă părului meu un plus de vitalitate, sănătate și strălucire. Sunt produse românești, testate dermatologic, din ingrediente naturale, obținute în urma unor cercetări susținute ce au avut ca scop aflarea secretelor unui păr sănătos. De la tratamentul împotriva mătreții și cel împotriva căderii părului la tratamentul pentru fortifiere și regenerare, REGIVERO oferă calitate, eficiență, urmărind rezultatele sau, dacă nu, ai ”money back guarantee”. Tratamentele naturale REGIVERO revitalizează părul, stimulează creșterea, rezolvă problema mătreții și a alopeciei. 
Aruncă și tu un ochi pe site-ul https://regivero.ro/ pentru a te convinge.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită