Dacă nu eu, atunci cine, dacă nu azi, când?

bipha ayurveda

Plantele și produsele care le conțin

Când spun natură, spun și plante. Iar când spun plante, spun și sănătate. Că sunt din flora spontană sau din America sau India, că le consum în ceai sau le aplic pe piele, cu plantele de leac nu am cum să dau greș. Mă informez asupra proprietăților și beneficiilor acestora, caut despre lavandă, turmeric, bergamotă, pachouli, trandafir sau altele care mi-au cucerit simțul olfactiv si mă bucur, ca un copil de ciocolată, când îmi achiziționez câte un produs cu care să-mi răsfăț pielea.
Ador aromele naturale și caut produse care să-mi îmbete simțurile, atât pentru mine, cât și pentru partenerul meu. Când îl "adulmec" pentru un sărut ador prospețimea și efluviul pe care le poartă.
Eu sunt cea care răsfoiește site-urile în căutarea produselor de îngrijire și, atunci când buzunarul permite, îndrăznesc chiar și să comand. Ori o fac la recomandarea unui prieten, blogger sau după ce văd o reclamă, ori mă aventurez să încerc după ce citesc ingredientele de bază. Și, de cele mai multe ori, am ales bine.
În aceste căutări am dat de site-ul Bipha Ayurveda, iar produsul care mi-a atras atenția este „Ulei de baie cu bergamotă și lavandă”. Lavanda este o mare slăbiciunile a mea, visez să ajung din nou în Provence, de data aceasta cu un telefon pentru fotografii, nu ca acum 15 ani când am rămas doar cu privitul și cu amintirea întinderilor nesfârșite de lavandă. Până atunci îmi alin dorul cu produse care conțin această plantă relaxantă, din care se prepară atâtea remedii din ce în ce mai căutate.
Pe site sunt o serie de cosmetice de inspirație ayurvedică, medicina indienilor, pe care mulți îi invidiază pentru rezistența în fața maladiilor de tot felul. Turmericul sau șofranul indian este condiment de bază în gastronomia indiană și este utilizat mai ales pentru calitățile sale medicinale. Patchouli este un puternic afrodiziac, care funcționează ca un magnet, nu degeaba îl foloseau în anii 70 acei hippies dezinhibați și liberi. Bergamota este un fruct plăcut mirositor ce te umple de energie, relaxare și bună dispoziție. Deși nu este comestibilă, bergamota intră în compoziția ceaiului negru și în notele de vârf ale unor efluvii celebre.
Un răsfăț de fiecare zi devine obișnuință și este normal să fie astfel, doar o viață avem. Știi că se spune că dacă vrei o schimbare să începi prin a te schimba pe tine însuți. Am început să transform mofturile în ceva normal pentru că merit. Dacă nu eu, atunci cine, dacă nu azi, când?


bipha


Câteva date interesante

Bipha Ayurveda este o companie internațională cu produse și tratamente cosmetice ayurvedice 100% naturale. Filiala din România aparține de Bipha Drug Laboratories, o companie fondată în 1929 în Ochira, un mic sat din Kerala, India, de un talentat medic specializat în Ayurveda, Pappy Vaidyar. Acesta a realizat necesitatea dezvoltării acestei ramuri a medicinei, oferind oamenilor produse eficiente în condițiile unei cereri tot mai ample și ale unor nevoi tot mai stringente. Aflat și în prezent sub conducerea descendenților lui Pappy Vaidyar, Bipha Drug Laboratories beneficiază de recunoaștere internațională prin filialele deschise în 14 țări, pe trei continente, Asia, Europa și America.

Ce este Ayurveda?

Ayurveda are la bază o filosofie holistică și este o practică de medicină alternativă din India antică. Având la bază un set de corelații între minte și corp, Ayurveda pleacă de la convingerea că dezechilibrul din conștiința omului este factorul care declanșează bolile. Tocmai de aceea, produsele Bipha nu sunt destinate doar tratamentului natural al pielii, părului și corpului, ci stimulează și un stil de viață sănătos, echilibrat, armonios. În Ayurveda se crede că folosirea produselor cosmetice naturale și alimentația sănătoasă vor genera frumusețea din interior spre exterior. Cu cât ai grijă mai mult de tine folosind produse extrase direct din natură, cu atât natura va fi blândă și generoasă cu tine. Mai puține intervenții brutale, din bisturiu, mai mulți pași mici, zi de zi. Știi ce se spune, „a preveni este mai bine decât a trata”.
Produsele ayurvedice Bipha nu conțin arome artificiale, aditivi sau conservanți. Aceste cosmetice nu au pesticide și ingrediente de origine animală, în distribuția lor se folosesc ambalaje ecologice și nu sunt testate pe animale.
Pentru mine, aceste argumente sunt mai mult decât suficiente.


bipha ayurveda




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită