10 must-read-uri de vară


Bună, dragelor, dragilor, în sfârșit găsesc un răgaz să vă salut. M-am implicat într-un proiect, tot cu scrisul, dar nu dezvălui prea mult până nu-l văd gata. Așa că, multe nu prea am a vă spune sau poate, fiindcă sunt prea multe, dar personale, aleg să tac.
Pe litoral nu am plecat încă, aștept septembrie, e luna noastră de vacanță de câțiva ani încoace, de când cazarea la un loc mai de Doamne-ajută nu e atât de costisitoare ca în timpul sezonului. Plus de asta, nimeni nu mai garantează pentru vreme, mulți pleacă în iulie sau august și nu pot face plajă. Eu am trecut demult peste faza cu bronzatul, merg la mare pentru apă și aerosoli, nicidecum să zac să mă prăjesc. Nici nu mai e atât de sănătos, nici nu am răbdare, chiar dacă am telefon sau carte cu mine, chiar dacă fac conversație. Stau maximum trei ore pe zi, o ora sau două dimineața și una-două după 16.
Mi-e poftă rău de pește, gătit în toate felurile, de rapane cu legume la grătar, cum am mâncat în Vamă anul trecut, de mâncare grecească.
Profit de postare să vă recomand câteva cărți bune rău, de neratat, cumpărați, împrumutați, vedeți voi, cum le obțineți, dar citiți-le. Așadar:
1. Pacienta tăcută, de Alex Michaelides
2. Soția tăcută, de A. J. Harrison
3. Femeia de la fereastră, de A. J. Finn
4. Gânduri de pe o planetă nervoasă, de Matt Haig (plus "Cum să oprești timpul" și "Câteva motive să iubești viața")
5. Xanax, de Liviu Iancu
6. Să ucizi o pasăre cântătoare, de Harper Lee
7. Un bărbat pe nume Ove, de Frederik Backman
8. Povestea mea, de Michelle Obama
9. Ceva în apă, de Catherine Steadman
10. Omul de cretă, de C. J. Tudor
Eu le-am luat de la Libris.
Și mă opresc aici, deocamdată. Voi reveni și cu câteva recomandări pentru copii, e musai să aibă și ei ora lor zilnică de lectură, iar eu am descoperit câteva cărți care au încântat-o pe a mea fată.
Vară frumoasă în continuare, dragelor, dragilor, stați la umbră și iubiți-vă... mintea!
Pe curând! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită