Cărți-cadou de Radu-Alin Balaj de la Blogal Initiative


Bună, prieteni!
Am primit iar cărți, cadoul meu preferat. De această dată, ele vin de la Blogal Initiative. Le-am câștigat la o licitație, organizată în cadrul acestei competiții.
Autorul lor, Radu-Alin Balaj, este blogger și redactor online, locuiește în județul Bihor, este absolvent-masterand al Facultății de Istorie-Geografie. Cel mai bine se prezintă el însuși în "Licăriri... efemeride", o carte-jurnal, apărută la Coresi Publishing House. A doua carte, "Voal emoțional", este o carte de poezii, în care predomină haiku, dar se pot citi și alte genuri, ce creionează metaforic personalitatea autorului.
Le-am pus pe lista mea, vara e lungă. Mulțumesc Blogal Initiative pentru inițiativa Giftshop-ului. Îi mulțumesc autorului pentru ideea de a oferi aceste volume și pentru mailul politicos prin care s-a prezentat. De asemenea, îl felicit pentru cele două cărți și pentru activitatea sa de blogger.
Să aveți lecturi frumoase și o vară răcoroasă! Vă îmbrățișez 🤗. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită