Premiul I LOVE MILKA! ❤️ Mulțumesc frumos!


Profit de un mic răgaz pentru a le mulțumi celor de la Milka pentru premiul simpatic și colorat, o geantă plic. Am primit-o ieri prin curier. Rar se întâmplă să câștig premii la concursuri de acest tip, cu date de pe bonul de cumpărături și cu marea loterie de după. Dealtfel, nici nu prea mai particip. Când am văzut acel plic, pus în joc la concursul de Valentine's Day, mi-am spus ca trebuie să am și eu unul. Și, cum când îți dorești ceva, Universul conspiră în favoarea ta, am obținut obiectul dorit. Am cumpărat o cutie de bomboane de ciocolată I Love Milka, am introdus numărul bonului pe pagina de concurs și am așteptat extragerea. Mă bucur mult că am fost aleasă. Mulțumesc, Milka! Thank you! 
Ador această ciocolată, bomboanele, prăjiturelele, biscuiții... Mai ales cele cu caramel. Pe site-ul oficial Milka găsiți toate concursurile organizate de această companie. 
Super delicios! ❤️





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită