Călătorie prin gânduri! Un proiect pe/ pentru sufletul meu!

Femlora carte

Dragilor, am așteptat să treacă de 12 noaptea să mă pun la lucru, deși nu-i mare lucru, un articol personal nu e cine știe ce muncă. Dar, am zis că sărbătoarea-i sărbătoare, s-o respect cumva. Am multe de povestit, printre altele mi s-a publicat și o carte, prima, sunt foarte fericită. Cei care m-au încurajat și m-au urmărit până acum știu că asta-i o dorință a mea mai de demult, deși, la un moment dat, renunțasem la idee (sau o amânasem). De fapt, renunțasem la ideea de autobiografie, nu-i vedeam rostul, mă gândeam că n-ar fi interesat pe nimeni, nu-s o celebritate etc.... Știți voi, de obicei, își pun viața pe tapet marii actori, scriitori, persoane publice...

În fine, cartea nu-i o autobiografie, asta nu înseamnă că nu are și câteva fragmente din viața mea. Multe sunt concluzii la care am ajuns, idei, gânduri, trăiri...
Ea va fi distribuită prin Petrom și va fi urcată și pe site-ul retetedelabunica.eu (vă anunț eu când, dacă doriți să o citiți...). Se numește „Călătorie prin gânduri” și a apărut la Editura Jurnal Spiritual. Grafica în creion colorat (sunt și câteva dintre picturile lui în ulei) a fost făcută de soțul meu, Ovidiu Mușetescu, zorit și presat de mine (omul mai avea și alte proiecte...). Merci, dragă, ne-am cam împuns în acele zile, dar a meritat, nu? (zic „împuns” că el e Taur...). Cartea îi este dedicată Anitei, zic să fie și ea mândră de părinții ei, da, de unde, cred că i se pare ceva firesc, ca să nu zic banal...


Călătorie prin gânduri



Femlora lansare carte



Femlora lansare carte


Călătorie prin gânduri


Călătorie prin gânduri


Călătorie prin gânduri


Mihaela Mușetescu


Mihaela Loredana Mușetescu


Mihaela Mușetescu


Călătorie prin gânduri


Mihaela Mușetescu Pencu

Mii de mulțumiri către cel care a făcut acest proiect posibil, părintele Petru Munteanu, mereu spun că Dumnezeu vorbește prin oameni și așa e... Mulțumiri tuturor colegilor de la Jurnal Spiritual care m-au susținut. Mulțumiri mii și celor care au trecut peste (uff!!!) preaplinul de emoții (ale mele 😉) de la lansarea de la Bacău (Hotel Decebal) și mi-au oferit aplauzele lor sincere. Mulțumesc și celor care m-au invitat să le scriu câteva cuvinte pe carte, m-au făcut realmente să mă simt importantă.


Mulțumiri vouă, milioane de mulțumiri, pentru că m-ați sprijinit de la început, citindu-mi articolele de pe blog (cu comentarii sau fără). Marele merit este al vostru, un om simte când este sprijinit și apreciat, iar voi ați făcut-o întotdeauna (bine, când nu erați de acord cu ideile mele, mi se părea firesc să vă expuneți punctul de vedere, dar un click pe blog înseamnă susținere și vă mulțumesc!)

Mai am puțin și am un discurs de Oscar, dar, da, mulțumiri infinite familiei... pentru ei, uneori, eu sunt ariciul, care rănește fără să vrea... sper, să-mi ierte ieșirile deplasate și să-mi vadă mai mult părțile bune...

Vă urez Un Crăciun fericit! Să vă ajute Dumnezeu să vă duceți toate ideile bune la realizare, să fiți sănătoși, iubiți, să vă vedeți visurile frumoase cu ochii.



Femlora Crăciun fericit

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită