Anii tineri și cartierele bucureștene...

București

București – Anii mei tineri au sunat a cântec, când vesel, când trist, pe străzile tale - Anii mei de studiu, iubire, prieteni, gânduri frumoase…

Cred că fiecare român are amintiri legate de București. Fie că am fost într-o vizită scurtă, fie că l-am traversat în drum spre alte destinații, fie că am locuit acolo o perioadă, toți avem istoria personală cu acest oraș. A mea a început printr-un sentiment de iubire. L-am îndrăgit de când am ajuns acolo prima oară, în vizită la unchiul și mătușa mea. Bine, ceea ce este acum nu seamănă cu ce am văzut atunci. Bulevardele sale spațioase lăsau...

Te invit să citești continuarea acestui articol aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită