La pas prin stațiunile de pe litoral (2)

Femlora

Stațiuni ale litoralului românesc – Partea a doua – Marea, distracția, plaja – „Periplu” prin stațiunile de la Marea Neagră – Vacanța la mare – Cum să alungi monotonia în vacanță – Mamaia, Eforie Nord, Mangalia, Costinești, Neptun, Saturn, Vama Veche, Constanța și insula Ovidiu 
Neptun
Am ajuns seara târziu la Neptun și de-a dreptul însetați. Așa că prima oprire a fost un restaurant cu program artistic live. O domnișoară pe voce și doi instrumentiști interpretau cântece din repertoriul internațional. Frumos și antrenant. Din nefericire, cei care luau masa erau zgârciți cu aplauzele, așa că am fost cam singurii, cât am stat acolo, care aplaudau. Cine știe, poate pe parcursul serii, după ce noi am terminat consumația, talentații artiști au primit felicitările binemeritate…
La plaja din Neptun nu am reușit să ajungem. Am, însă, amintiri frumoase cu aceasta, întrucât acolo am făcut o fotografie cu...
Te invit să citești continuarea aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită