Muzica valurilor - vinul care umple cupa tăcerii

vin


Momente de romantism avem cu toții. Chiar și cei mai pragmatici care lucrează până la epuizare. Chiar și cei mai în vârstă, deși adolescenții îi privesc ciudat. Fiecare are emoții, pasiuni și, mai ales, dreptul la o iubire fără sfârșit. Nicio vârstă nu e nepotrivită să-ți iei din viață tot ce e mai bun. Nicio trăire nu e interzisă atât timp cât este frumoasă. Am trăit plenar adolescența și anii tineri. O perioadă am stat departe de locurile natale. Și m-am bucurat de locuri de vis unde alții veneau doar în vacanțe. Costa de Azahar, Spania, ce colț de Rai! Cu hoteluri de lux, cu magazine diverse (cele mai speciale erau cele de ceramică și artizanat), cu bucătăria lor spectaculoasă (calamares fritos, sepia cu usturoi, fructe de mare, patatas fritas con alioli, chuletas de cordero, gambas, churros). Căutam plaje sălbatice unde aveam intimitate. Mergeam cu bicicleta. Ziua lucram și noaptea dansam, dar nu simțeam epuizarea. În „acea perioadă tulbure a vieții mele doar vinul era limpede”, cum e o vorbă.
M-a cuprins deja nostalgia. Și, fiindcă la 25 de ani mă aflam în acele locuri de o frumusețe ce-ți taie respirația, plănuiesc o revenire. La fix 25 de ani de când am mers acolo prima oară voi merge să-mi văd viața mea de atunci cu ochii celei de 50 de ani. Mai am de așteptat, ce-i drept. Cu un pahar de vin, privind apusul împreună cu cei pe care-i iubesc, cu o poveste din acele vremuri când simțeam că ating cerul. Cu muzica valurilor, care este ca „vinul care umple cupa tăcerii”. Cu pașii refăcând agale traseul pe unde mergeam însoțită de cățelușul meu și de prieteni.
Știi, de fapt, eu acum am lacrimi în ochi. La oameni, din păcate, nu este ca la vinuri, care cu cât sunt mai vechi, cu atât sunt mai bune. Prietenii mei de atunci sunt care-încotro, iar cățelușul meu a plecat după ce a stat 15 ani cu mine. Și, sincer îți spun, plâng de-a dreptul. Vreau ca aniversarea mea de 50 de ani să vină cât mai târziu. Vreau ca anii să treacă lent, să nu mă grăbească.
Și mai vreau ca la aniversarea mea de 50 de ani să fiu frumoasă și nouă ca, de exemplu, o sticlă de vin ediție aniversară - „o poezie îmbuteliată”.


odobesti


Suntem încă în 2018. Eu pot să mă relaxez, nu împlinesc anul acesta 50 de ani. Dar, vinul Galbena de Odobești da. Cu acestă ocazie Vincon a restilizat eticheta produsului și a lansat o ediție specială prin care să sărbătorească evenimentul - Galbena de Odobești, Ediție Aniversară.
Vincon România este unul dintre cei mai mari producători de vinuri și vinarsuri din România. Înființată în anul 1949, compania deține astăzi peste 1500 hectare cultivate cu viță de vie. Printre brandurile de vin din portofoliul Vincon sunt Galbena de Odobești, Sigillum Moldaviae, Mirabilis Machina, Ambrosio, Rosé Far Niente, Vinoteca, Comoara Pivnitei, Oenoteca, Egregio, Rosé Vérité, Beciul Domnesc Grand Reserve.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită