Mulțumesc Blogal Initiative pentru cărți și vouchere! Voucherele le ofer cadou! Codurile în articol!

Bună! Vreau să fac o postare scurtă pentru a mulțumi celor de la Blogal Initiative pentru încă un cadou frumos. Două cărți premiate cu două premii distincte, una a unui autor român și alta a unui autor străin. Le-am primit cu mare bucurie, le consider un cadou pentru ziua mea care se apropie. Deși, mărturisesc, nu prea am mult timp liber, așa că nu știu când le va veni timpul la citit. 😊

Blogal Initiative


Tot aici vreau să ofer două vouchere pentru evoMAG de câte 100 de lei reducere la achiziționarea unui vehicul electric. Le-am câștigat tot la o campanie Blogal Initiative, le mulțumesc și pentru acestea, de asemenea. 
Le poate folosi pe amândouă o singură persoană, dar pentru comenzi diferite. Iată codurile:
MJCg-q2pV-RMV6-evoMAG 
LCri-PvkJ-K7hx-evoMAG
Ele sunt valabile până pe data de 9 septembrie 2018. Spor la cumpărături! Am lăsat link mai sus care te duce exact în categoria Vehicule electrice. Sau poți intra de oriunde dorești. O vară frumoasă în continuare!
Cu drag, 

Mihaela Loredana

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită