Confesiuni inedite – O zi cu Jorge Luis Borges

borges

Cum arăta o zi din viața marelui scriitor de origine argentiniană Jorge Luis Borges – Un moment rămas în timp – Confesiuni inedite ce ne ajută să-l înțelegem pe omul Borges – Scriitori născuți în luna august

Îmi petrec o mare parte din timp singur

Mă scol la ora 9 sau, mai bine zis, mă trezesc la acea oră. Fac baie și mă bărbieresc și apoi s-ar putea să vină vreun prieten să mă vadă sau vreun ziarist să-mi pună întrebări. Mănânc la ora unu și apoi fac o lungă siestă sud-americană. Și, uneori, dacă am noroc, vine cineva să mă viziteze și atunci îl rog să-mi citească sau poate îi dictez ceva. Nu-mi pot permite o secretară, trăiesc modest. În țara mea nimeni nu trăiește din literatură. Am două pensii, una în calitate de director al Bibliotecii Naționale, deși am părăsit acest post la întoarcerea lui Peron, căci nu puteam lucra pentru el.
Am câțiva prieteni, dar nu mulți. Unii sunt tineri, 
Te invit să citești continuarea aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită