Mulțumesc pentru premii! Felicitări tuturor câștigătorilor!

femlora

Din activitățile pe care la fac strict pentru mine, cel mai mult îmi place să citesc. Apoi să scriu. Nu suport să pierd timpul, deși asta mi se întâmplă deseori când deschid calculatorul. Ba văd o știre interesantă, ba îmi pică ochii pe o fotografie, o reclamă, ba trebuie să distribui diverse chestii pe diverse grupuri și nici nu știu când fug primele două ore din zi. Totuși, după cum ai văzut, mai apuc să și scriu. Și mi-a făcut plăcere să scriu și despre câteva campanii ale unor produse și manifestări, derulate de Blogal Initiative. Recent, am câștigat și un premiu frumos - 50 de euro - în cadrul campaniei „Ce a însemnat copilăria pentru tine?”, organizată de Opera Comică pentru Copii 💗și Blogal Initiative București, pentru care doresc să mulțumesc frumos, încă o dată. 

Cu punctele primite nu am avut ocazia să licitez pentru niciun produs încă, am văzut că nu este nimic disponibil deocamdată pe Giftshop București, însă am strâns puncte de la celelalte campanii naționale și am reușit să câștig trei licitații. Rucsacul și accesoriile de la Enel, Smart Tracker-ul de la Uber (un dispozitiv cu ajutorul căruia îmi găsesc cheile mai ușor) și cele trei cărți, una de Andrei Pleșu și două volume de Mircea Cărtărescu, oferite de Blogal Initiative, au sosit la mine chiar a doua zi după câștigarea licitațiilor. 💖💗

enel


uber


literatura
Să fiu puțin mai clară, poate vrei să te înscrii în Campionatul Național de Blogging... Pentru primul articol înscris într-o campanie în derulare primești 10 puncte, pentru următorul, 5 puncte, pentru al treilea, 5 puncte. Alegi tu câte articole scrii, poți scrie 10, dar nu primești puncte decât pentru primele 3. Așadar, aceste puncte se strâng în contul tău și poți începe să licitezi pentru produsele disponibile în Giftshop. Cam așa se câștigă produsele la licitație... 
Cât despre artcole, cu cât sunt mai multe, diferite desigur, cu atât ajung la mai mulți cititori. Eu ocup un frumos loc 2 la reach-ul în campanii în această ediție (reach-ul este fluctuant).

Mulțumesc Blogal Initiative pentru frumoasele premii, like I said before „U ROCK”.
Dacă vrei să citești articolul care mi-a adus cei 50 de euro, iată-l: 
Mulțumesc Opera Comică pentru Copii! Cele bune!

Îți mulțumesc ție, care citești asta și ai citit și alte câte am scris. Tu ești, de fapt, cel pentru care scriu și datorită ție îmi mai întreb sufletul ce mai face, pentru a împărtăși cu tine întrebarea, mirarea, certitudinea, adevărul, falsitatea, iubirea sau lipsa ei, micile mele momente de bucurie și marile explozii de fericire și speranță. You are the spark that keeps the fire on... Cât de intensă e fericirea când este trăită împreună cu cei ce-ți sunt alături! Să vă binecuvânteze Dumnezeu! Gânduri bune & săptămână frumoasă! 😚💗

Mihaela Loredana

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită