Cadouri rafinate și elegante! Să le porți sănătos, tata!

gentsclub

Ador să fac cumpărături, fiecare cred că are o satisfacție mai mică sau mai mare atunci când alege și obține ceea ce-și dorește. Dar și mai mult îmi place să ofer cadouri prietenilor și apropiaților. Când nu știu ce să le iau, îi întreb, dar, de obicei, le cam știu gusturile și caut exact ce cred că i-ar face fericiți. Am descoperit recent un magazin online, Gent's Club, ideal pentru accesorii de modă de calitate pentru bărbați și, cum a fost recent ziua tatălui meu, m-am hotărât să îi comand un cadou de aici. Mai întâi mi-am delectat privirea cu minunatele modele de cravate, papioane, batiste, pinuri florale, curele, portofele, serviete, apoi am început să selectez. Trebuia să iau ceva mai sobru, să se potrivească vârstei și stilului de costume pe care le poartă de obicei tata. Decizia am luat-o împreună cu Ovi și Anita, ne-am hotărât mai greu, multe produse ne erau pe plac. Iată cum arată set-ul cadou ales, în cutia specială! Parfumat și dintr-un material calitativ superior, am fost convinși că va fi pe gustul sărbătoritului... Și chiar a fost!


gentsclub



gentsclub


gentsclub


gentsclub

Magazinul Gent's Club s-a deschis la finele anului 2015 și este specializat în producția si vânzarea accesoriilor de moda pentru bărbați. Magazinul deține puncte de operare pentru preluarea comenzilor sau confecționarea produselor vândute în România în Cluj-Napoca și Baia Mare, în Spania în Andalucia și în SUA. Prin firmele de curierat cu care colaborează, se oferă transportul coletelor în 1 maxim 2 zile din momentul plasării comenzii. De asemenea, Gent's Club oferă transport gratuit pentru majoritatea comenzilor plasate pe site, singura condiție fiind ca prețul total al produselor să depășească 100 RON.
Principalele produse Gent's Club comercializate sunt seturile complete formate din cravata, batista, pin floral și/sau curea și/sau portofele. Acestea sunt cumpărate de bărbați cu media de vârstă cuprinsa intre 18 și 40 de ani. Eu aș spune că sunt potrivite oricărei vârste, fiecare bărbat elegant ar trebui să aibă un accesoriu cu stil de la Gent's Club.
Datorita ambalajului special în care sunt oferite produsele de la secțiunea "Cadouri", a doua principală categorie de clienți sunt femeile cu vârsta intre 20 și 40 de ani, care doresc să facă o surpriză plăcută celor dragi. Rafinamentul și bunul gust al acestor accesorii le recomandă și fac din ele o alegere potrivită.
Eu le mulțumesc celor de la Gent's Club pentru discount-ul propus și pentru experiența plăcută a întregului proces de cumpărare, de la plasarea comenzii, contactul telefonic pentru confirmare și rapiditatea cu care a ajuns coletul, chiar a doua zi. Mi s-a confirmat încă o dată proverbul românesc ce spune că: „Politețea este cheia de aur care deschide toate ușile”.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită